Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Ν. Τσάκος: Η πρωτοποριακή κίνηση της Tsakos Columbia Shipmanagement

Τσάκος

Νίκος Τσάκος

Σε μία πρωτοποριακή κίνηση προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Tsakos Columbia Shipmanagement, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Νικόλα Τσάκου, καταργώντας τις καταβολές μισθών σε μετρητά σε 90 πλοία της και υλοποιώντας ένα ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμών, μετά από μία δοκιμαστική περίοδο.

Οι ναυτικοί στα πλοία του ομίλου Τσάκου που διαχειρίζεται η Columbia Shipmanagement θα έχουν «πλήρη έλεγχο και πρόσβαση στους μισθούς τους ενώ βρίσκονται στο πλοίο, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου και του νομίσματος των εμβασμάτων που στέλνουν στην πατρίδα τους», αναφέρει η ShipMoney, η εταιρεία που ανέλαβε την υλοποίηση του ηλεκτρονικού συστήματος. «Θα μειώσει επίσης δραματικά την ανάγκη για παραδόσεις μεγάλων ποσών σε ρευστό σε πλοία», σημειώνει επίσης η ShipMoney.

Ο οικονομικός διευθυντής της Tsakos Columbia Shipmanagement, Χάρης Κατσιπουλάκης, δήλωσε: «Τα πληρώματά μας είναι το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο που έχουμε στην εταιρεία μας. Με την εισαγωγή του ShipMoney έχουμε καταφέρει να εξορθολογίσουμε τη διαδικασία πληρωμών προς τα πληρώματα των πλοίων σε όλο τον στόλο, ενισχύοντας την ασφάλεια των μεταφορών χρημάτων, μειώνοντας τα κόστη, γλιτώνοντας χρόνο και προσφέροντας μία νέα υπηρεσία στα αξιότιμα μέλη πληρώματος και τις οικογένειές τους».

Σύμφωνα με το Tradewinds, τον Νοέμβριο του 2018 η ιαπωνική ναυτιλιακή NYK είχε ανακοινώσει ότι εξέταζε την υλοποίηση ενός νέου ηλεκτρονικού δικτύου που θα επέτρεπε οικονομικές συναλλαγές από τα πλοία της εταιρείας με τη χρήση ηλεκτρονικού χρήματος, και προχώρησε σε δοκιμές για να εξετάσει τις δυνατότητες για περιορισμό της γραφειοκρατίας και του κινδύνου για απώλεια χρημάτων. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της NYK, στα πλοία της εταιρείας ανά τον κόσμο κυκλοφορούν περίπου 800 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο σε ρευστό, και τα κόστη που συνδέονται με τη διαχείριση αυτών των χρημάτων είναι υπέρογκα.

Νίκος Τσάκος, εφοπλιστής

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Ο εφοπλιστής Α. Χατζηγιάννης ενισχύει την παρουσία του στην αγορά των containerships

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Γ. Αγγελικούσης: Πούλησε τάνκερ 20ετίας σε συμφέρουσα τιμή

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Δ. Παπαδημητρίου: Τάνκερ της Liquimar ναυλώθηκε από τη Vitol