Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Μεγάλη κερδοφορία για τις Alphabet και Google

Μεγάλη κερδοφορία για τις Alphabet και Google

Σούνταρ Πιτσάι Διευθύνων σύμβουλος, Alphabet

Από την άλλη, εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα τρίτου τριμήνου – υψηλότερα των αναμενομένων – ανακοίνωσε η Alphabet, μητρική εταιρεία της Google, προερχόμενα κυρίως από τις διαφημίσεις στη δημοφιλέστερη στον κόσμο μηχανή διαδικτυακής αναζήτησης και στο YouTube.

Μέσα από αυτές τις πλατφόρμες η Google πουλάει περισσότερες διαδικτυακές διαφημίσεις από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία στον κόσμο, ενώ ακολουθεί στη δεύτερη θέση το Facebook.

Τα καθαρά κέρδη της Alphabet αυξήθηκαν κατά 68% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, φθάνοντας τα 18,94 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα έσοδα της αυξήθηκαν κατά 41% στα 65,12 δισεκατομμύρια δολάρια, πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών της Γουόλ Στριτ.

Ειδικότερα τα διαφημιστικά έσοδα φετινού γ’ τριμήνου της Google αυξήθηκαν κατά 43% στα 53,13 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα έσοδα από τη μονάδα υπολογιστικού “νέφους” Google Cloud αυξήθηκαν κατά 45% στα 4,99 δισ. δολ., αλλά το επιχειρηματικό αυτό τμήμα συνεχίζει να εμφανίζει ζημιές, καθώς έχει να ανταγωνιστεί σκληρά τις προπορευόμενες σε αυτόν τον τομέα Amazon και Microsoft.

Η Alphabet ανακοίνωσε επίσης ότι στο τέλος Σεπτεμβρίου 2021 το προσωπικό των εταιριών της ξεπέρασε συνολικά τους 150.000 εργαζόμενους, από 132.000 πριν ένα χρόνο. Η εταιρεία σχεδιάζει νέες επενδύσεις σε γραφεία για να “βολέψει” το συνεχώς αυξανόμενο εργατικό δυναμικό της.

Παρά πάντως τα τόσο θετικά οικονομικά αποτελέσματα, η μετοχή της εταιρείας κινήθηκε ελαφρώς καθοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο. Από την άλλη, η μετοχή της Alphabet έχει εμφανίσει μεγαλύτερη άνοδο από το τέλος του 2020 μέχρι σήμερα (περίπου 57%) σε σχέση με άλλες μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες, όπως η Microsoft (άνοδος 39%), το Facebook (20%) και η Amazon (μόνο 2%).

Διαβάστε επίσης

Google, Facebook και Microsoft στην κορυφή των δαπανών για λόμπινγκ στην Ευρωπαϊκή Ένωση