Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

H&M: Η συγγνώμη για τη διαφήμιση και η απόσυρση του φούτερ παγκοσμίως

Πριν λίγες ημέρες η H&M λάνσαρε τη νέα της σειρά, ωστόσο ένα παιδικό φούτερ ήταν αυτό που προκάλεσε σάλο. Και για να πούμε την αλήθεια, δεν φταίει τόσο σχεδιαστικά η αγαπημένη αλυσίδα ρούχων, όσο ο υπεύθυνος της φωτογράφισης.

Το μήνυμα πάνω στην μπλούζα γράφει «Coolest Monkey in the jungle», που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει «Το πιο κουλ πιθηκάκι στην ζούγκλα». Και η ατυχής έμπνευση ήθελε ένα μαύρο παιδάκι να το φοράει.

H Hennes & Mauritz ζήτησε συγγνώμη για εικόνα ενώ ανέφερε επίσης ότι συμφωνεί με αυτούς που δεν τους άρεσε η εικόνα, η οποία ήταν στο διαδικτυακό κατάστημα της εταιρείας. Η φωτογραφία παρουσίαζε ένα μαύρο παιδί να φοράει το φούτερ καθώς και ένα λευκό, που φορούσε κάποια άλλα ρούχα, της ίδιας κατηγορίας και προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων.

Μετά από λίγο, η H&M, αφαίρεσε την φωτογραφία με το μαύρο παιδάκι να φοράει το φούτερ, αφήνοντας μόνο το φούτερ σε λευκό φόντο.

«Ζητάμε συγγνώμη που τραβήχτηκε η φωτογραφία και μετανιώνουμε για την παρουσίαση της», ανακοίνωσε η H&M. «Γι’ αυτό όχι μόνο αποσύραμε τη φωτογραφία, αλλά και το φούτερ παγκοσμίως».

Σύμφωνα με το Bloomberg, η αντιπαράθεση προκλήθηκε σε ευαίσθητη χρονική περίοδο για την H&M. Οι μετοχές της κατέγραψαν πτώση πάνω από 30% πέρυσι, εν μέσω απογοητευτικών στοιχείων πωλήσεων στα φυσικά καταστήματα και τους αναλυτές να συμβουλεύουν τους πελάτες τους να πουλήσουν τις μετοχές τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: «Ακέφαλη» η Burger King Hellas – Γιατί καθυστερεί η έναρξη στην Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Χειμωνίδης (Γαλαξίας): «Αναπτυσσόμαστε με σταθερά βήματα – Οι εξαγορές κρύβουν και παγίδες»

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέα μεγάλη επένδυση από τον Π. Γερμανό: Φτιάχνει «hub» για μπαταρίες στη Β. Ιταλία