Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Γ. Αγγελικούσης: Η αιφνιδιαστική κίνηση της Maran Tankers

Γιάννης Αγγελικούσης, εφοπλιστής

Με μία νέα παραγγελία, σε ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας, ενισχύει το στόλο των τάνκερ του ο ισχυρός εφοπλιστή Γιάννης Αγγελικούσης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπέγραψε συμφωνία με το ναυπηγείο Daehan Shipbuilding για την κατασκευή ενός δεξαμενόπλοιου τύπου suezmax.

To χωρητικότητας 157,000-dwt πλοίο θα παραδοθεί στην Maran Tankers το τελευταίο τρίμηνο του 2020, ωστόσο, δεν έχουν γίνει γνωστοί οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας.

Αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι προτίμησε το συγκεκριμένο ναυπηγείο και όχι το Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), το οποίο είναι πρώτο στην προτίμηση του. Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγες ημέρες έγινε γνωστό ότι στο DSME έχει παραγγείλει ένα πλοίο μεταφοράς LNG.

Σημειώνεται ότι λίγο πριν εκπνεύσει το 2018 και συγκεκριμένα το μήνα Νοέμβριο, ο κ. Αγγελικούσης είχε εξαγοράσει δύο τάνκερ χωρητικότητας 158,000 dwt έκαστο, τα οποία βρίσκονταν υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Daehan με βάση τις προδιαγραφές Tier IIΙ και αναμένεται να παραλάβει τον Αύγουστο και το Νοέμβριο 2020.

Το κόστος τους ανέρχεται στα 62 εκατ. δολάρια έκαστο, ενώ σύμφωνα με πηγές της αγοράς τα δύο suezmax είχε παραγγείλει αρχικά η νορβηγική ναυτιλιακή Faerder Tankers.

Eκτός από τη Μaran Tankers που διαχειρίζεται το στόλο με τα δεξαμενόπλοια και τη Μaran Gas που ιδρύθηκε το 2003 και περιλαμβάνει το στόλο με τα πλοία μεταφοράς LNG και LPG, ο κ. Αγγελικούσης έχει και τη ναυτιλιακή Maran Dry Management Inc. (πρώην Anangel Maritime Services), μέσω της οποίας δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου.

Το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC “Maran Regulus” της Maran Tankers

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Σ. Παληός: Τα panamaxes φέρνουν έσοδα στην Diana Shipping

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Ν. Τσάκος: Super deal για τη ναυτιλιακή ΤΕΝ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Προκοπίου: Ρισκάρει στη Βενεζουέλα η Dynacom Tankers