Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Ευ. Πιστιόλης: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2019 με νέες παραγγελίες πλοίων

Ευάγγελος Πιστιόλης

Ευάγγελος Πιστιόλης, εφοπλιστής Top Ships

Συμφωνία για την κατασκευή τεσσάρων δεξαμενόπλοιων τύπου MR υπέγραψε η Central Group, συμφερόντων του εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη με το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard (HMD).

Η τιμή των νεότευκτων δεν έχει γίνει γνωστή, ωστόσο πηγές αναφέρουν ότι θα κυμανθεί στα 38 εκατ. δολάρια. Τα δύο πρώτα πλοία πρόκειται να παραδοθούν στην εταιρεία κατά τους πρώτους μήνες του 2020 και τα υπόλοιπα στο δεύτερο τρίμηνο του ίδιου έτους, σύμφωνα με πληροφορίες

Και τα τέσσερα δεξαμενόπλοια θα είναι εφοδιασμένα με scrubbers και θα παραδοθούν την επόμενη χρονιά προκειμένου να επωφεληθούν από την εφαρμογή των νέων κανονισμών του ΙΜΟ για τις εκπομπές θείου.

Τα πλοία, χωρητικότητας 50,000 dwt, ανεβάζουν σε 20 τον αριθμό των τάνκερ υψηλών προδιαγραφών που έχουν παραγγείλει εταιρείες του Ευάγγελου Πιστιόλη σε μονάδες του νοτιοκορεάτικου ομίλου Hyundai Heavy Industries, τα τελευταία χρόνια.

Αν και προς το παρόν δεν έχει συνάψει συμφωνίες ναύλωσης για τα νεότευκτα, ναυλομεσίτες αναφέρουν ότι ο συγκεκριμένος εφοπλιστής έχει ιστορικό στην επίτευξη συμφωνιών πριν από την παραλαβή των νέων πλοίων.

Οι προηγούμενες παραγγελίες

Στο τέλος του 2017 ο Ευάγγελος Πιστιόλης παρήγγειλε ένα πλοίο τύπου MR στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard (HMD).

Ακολούθησε η παραγγελία δύο suezmax χωρητικότητας 158,000 dwt, με option για δύο ακόμη, στο Hyundai Samho Heavy Industries. Πέρυσι ο πλοιοκτήτης άσκησε την option για τα δύο επιπλέον τάνκερ, τα οποία τελικά πούλησε στη ναυτιλιακή Polembros Shipping, της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Σπύρος Πολέμης, κίνηση που του απέφερε κέρδη.

Η ημερομηνία παράδοσης των δύο suezmaxes έχει προγραμματιστεί για τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2019. Σημειώνεται πως τα δύο πλοία θα έχουν scrubbers ώστε να συμμορφώνονται πλήρως με τους νέους κανονισμούς του IMO.

Όπως έχει δηλώσει ο κ. Πιστιόλης στο παρελθόν, αν και έχει εστιάσει στα MR και στα suezmax εδώ και 18 χρόνια, είναι ανοιχτός σε ενδεχόμενη εξαγορά ενός VLCC ή LR2 αν υπάρξει μία καλή πρόταση.

Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου και χημικών προϊόντων “Nord Valiant” της Top Ships είναι χωρητικότητας 49.737-dwt και κατασκευής του έτους 2016

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Δ. Μίχαλος: Συνεχίζει την επέλαση στα supramaxes η Diligent Holdings

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέα εξέλιξη με τη χρεοκοπημένη Toisa. Πόσα είναι τώρα τα χρέη της

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Η σπάνια κίνηση των αδελφών Λασκαρίδη στην αγορά των τάνκερ