Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Αυτή είναι η “σανίδα σωτηρίας” για τις δραματικές πωλήσεις Coca-cola και Pepsi

Στα επόμενα χρόνια, το εμφιαλωμένο νερό θα ξεπεράσει πιθανότατα σε πωλήσεις τα ανθρακούχα αναψυκτικά. Τα αποτελέσματα μιας έρευνας που πραγματοποιήθηκε θέλει τους  Αμερικανούς  καταναλωτές να ξοδεύουν 11,8 δισεκατομμύρια $ για το εμφιαλωμένο νερό το 2012, πίνοντας κατά μέσο όρο 140 λίτρων το καθένα ενώ και οι Βρετανοί πίνουν περισσότερο εμφιαλωμένο νερό από χυμούς φρούτων, κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά.

Παράλληλα οι εταιρείες που πωλούν εμφιαλωμένο νερό, έχουν καταφέρει να πείσουν τους δυτικούς καταναλωτές ότι το να αγοράζουν νερό είναι μια πιο υγιεινή επιλογή .

Το κλειδί για την εμπορία εμφιαλωμένου νερού είναι ότι είναι μια υγιής εναλλακτική λύση. Αλλά σε τι; Ως ειδικός μάρκετινγκ η Kathryn Hawkins έχει επισημάνει ότι το εμφιαλωμένο νερό δεν πωλείται ως εναλλακτική λύση για το νερό της βρύσης, αλλά ως εναλλακτική λύση για τα ανθρακούχα ποτά.

Ωστόσο η σύγκριση δεν είναι δίκαιη αφού το εμφιαλωμένο νερό δεν είναι απλά μια εναλλακτική λύση απέναντί στα αναψυκτικά – είναι μια εναλλακτική λύση γιατί είναι πολύ πιο φθηνό και φιλικό προς το περιβάλλον, καθώς είναι και υγιεινό σε σχέση με τα ανθρακούχα.

Σε αυτή την νέα διατροφική συνήθεια θέλουν να επιστήσουν την προσοχή τους και οι γίγαντες των ανθρακούχων PEPSI και COCA COLA.

Άλλωστε τα τελευταία χρόνια οι δύο εταιρείες μαστίζονται από αρνητικά πρωτοσέλιδα πράγμα το οποίο έχει οδηγήσει σε μείωση των πωλήσεων.

Έτσι, αυτοί οι γίγαντες ποτών όχι μόνο έχουν αρχίσει να επενδύουν σε απλό εμφιαλωμένο νερό της βρύσης – το πιο απλό τέχνασμα μάρκετινγκ που υπάρχει – αλλά και νέες, πιο ακριβές καινοτομίες.

Συγκεκριμένα,το 2016, η Pepsi ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά το “Aquafina” πρόκειται για ένα ανθρακούχο αρωματισμένο νερό . Τα νέα “ποτά” θα είναι ο επίσημος χορηγός στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης αυτή την άνοιξη”.

Την ίδια στιγμή, η Coca-Cola λανσάρει τα νέα ανθρακούχα νερά”Smartwater”.