Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Big Story

Νάσος Ζαρκαλής: Φτιάχνουμε την WIND των επόμενων δεκαετιών

Νάσος Ζαρκαλής. CEO WIND

Νάσος Ζαρκαλής CEO WIND

Το 2017 θα είναι “η χρονιά μιας νέας Wind”. Η φράση αυτή, την οποία χρησιμοποίησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind Ελλάς Νάσος Ζαρκαλής, κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους του Τύπου, δίνει το στίγμα της στρατηγικής της εταιρείας για το τρέχον έτος, αλλά και για τα επόμενα, μετά από ένα 2016 που σηματοδότησε την επιστροφή της Wind σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης.

“Το 2016 κάναμε συστηματική πρόοδο σε όλους τους τομείς στρατηγικής εστίασης και αυτό αποτυπώθηκε στα ετήσια αποτελέσματα”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Νάσος Ζαρκαλής, και τα στοιχεία τον επιβεβαιώνουν, καθώς μεταξύ άλλων:

Έτσι, το 2016 έκλεισε για τη Wind με συνολικά έσοδα 476 εκατ. ευρώ και EBITDA ύψους 91 εκατ. ευρώ, μεγέθη που κατά τον Ν. Ζαρκαλή είναι ελαφρώς υψηλότερα των αρχικών προβλέψεων, ενώ ο ίδιος στάθηκε ιδιαίτερα και στην επιστροφή της εταιρείας στις αγορές με την εποτυχή έκδοση ομολογιακού δανείου ύψους 250 εκατομμυρίων ευρώ. Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της εταιρείας προέρχεται πάντα από την κινητή τηλεφωνία (65%), όμως ήταν η σταθερή τηλεφωνία που κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου (11%).

Τα δεδομένα αυτά αποτελούν τη βάση πάνω στην οποία χτίζει η Wind τα φιλόδοξα σχέδιά της για το 2017. Σχέδια που περιλαμβάνουν επενδύσεις που εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 100 εκατομμύρια ευρώ (το 2016 ήταν 93 εκατομμύρια ευρώ), με επίκεντρο κατά κύριο λόγο την ανάπτυξη του δικτύου κινητής τηλεφωνίας 4G –στόχος της Wind είναι η πληθυσμιακή κάλυψη να αγγίξει το 100% στο τέλος του 2018- καθώς και τα δίκτυα νέας γενιάς σταθερής τηλεφωνίας VDSL και FTTx.

Όμως τα σχέδια της Wind δεν περιορίζονται στην αγορά της τηλεφωνίας: η εταιρεία ετοιμάζεται για δυναμική είσοδο στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης εντός του 2017, και στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη ανακοινώσει τη συνεργασία της με τη Zappware, χάρη στην οποία, όπως τόνισε ο κ. Ζαρκαλής, μέσα στο τρέχον έτος η Wind θα μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της υπηρεσίες multiscreen video, που θα τους δίνουν πρόσβαση σε ζωντανές και μαγνητοσκοπημένες τηλεοπτικές μεταδόσεις και σε έναν πλούσιο κατάλογο από video-on-demand, από οποιαδήποτε συσκευή θέλουν (υπολογιστή, tablet, ακόμα και smartphone).

Σημειωτέον ότι, όπως διευκρίνισε ο επικεφαλής της Wind, η κίνηση αυτή θα γίνει σε πρώτη φάση αυτόνομα, και όχι σε συνεργασία με τη Vodafone (με την οποία η Wind έχει υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας), χωρίς όμως να αποκλείσει ενδεχόμενες στρατηγικές συνεργασίες στο μέλλον, προς την κατεύθυνση της βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών. Ανοιχτό άφησε και το ενδεχόμενο μίας μελλοντικής συνεργασίας με την Digea, επισημαίνοντας πως οι σχετικές συζητήσεις βρίσκονται σε πολύ αρχικό στάδιο.

Να υπενθυμίσουμε σε αυτό το σημείο ότι η Wind έχει ανακοινώσει κατά το παρελθόν ότι το πενταετές επενδυτικό της πλάνο για την περίοδο 2016-2020 περιλαμβάνει επενδύσεις συνολικού ύψους 500 εκατομμυρίων ευρώ, ώστε στα τέλη του 2020 να διαθέτει το 20% της συνολικής τηλεπικοινωνιακής αγοράς στην Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Alpha Bank: Στο 0,44% το ποσοστό της Crédit Agricole έπειτα από μετατροπή ομολογιών σε μετοχές

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σκλαβενίτης – Μαρινόπουλος: Ετοιμάζεται το μεγαλύτερο δίκτυο σούπερ μάρκετ της αγοράς

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Eurobank: Μείωση 962 εκατ. ευρώ κατέγραψε το ισοζύγιο αγαθών-υπηρεσιών το 2016