Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

F1 Μόντσα: Σπονδή στο ναό της Ταχύτητας!

Ο 16ος αγώνας της F1 θα είναι μια μοναδική παράσταση σε μια πίστα θρύλο που φέτος συμπληρώνει 100 χρόνια λειτουργίας.

Το πάρκο της Μόντσα στα περίχωρα του Μιλάνο είναι ένας τόπος ιστορικός για το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Περπατώντας κάτω από τα υπεραιωνόβια δέντρα, προσπαθώντας να σκαρφαλώσεις μέχρι πάνω στο οβάλ ή απολαμβάνοντας νωρίς το πρωί την ησυχία και το φυσικό περιβάλλον πίσω από την Παραμπόλικα δεν μπορείς παρά να νιώσεις ένα δέος.

Είναι σα να ακούς το Γέρο (Έντσο Φεράρι) να προτρέπει τους μηχανικούς του να κάνουν το κάτι παραπάνω για την δόξα της Ferrari. Φέτος είναι μια σημαντική χρονιά για το Ιταλικό Motorsport. H Μόντσα γιορτάζει τα 100 της χρόνια και η Pirelli τα 150 χρόνια της. Δυο ονόματα συνυφασμένα με την ταχύτητα, το πάθος και την Ferrari. Μπορεί να μην το γνωρίζετε αλλά το ελαστικό P Zero πήρε την ονομασία του από την Ferrari F40. Τότε η Pirelli κλήθηκε να φτιάξει ελαστικά για το υπεραυτοκίνητο της Ferrari. To υπό εξέλιξη λάστιχο ονομάστηκε P μηδέν και το όνομα έμεινε έως σήμερα στα σπορ ελαστικά.

Από αγωνιστικής πλευράς ο Μαξ Φερστάπεν που έχει προβάδισμα πάνω από 100 βαθμούς προέρχεται από ένα εντυπωσιακό σερί νικών. Ο Ολλανδός έχει κερδίσει τους 10 από τους 15 φετινούς αγώνες και δύσκολα στους 7 αγώνες που απομένουν δεδομένης της φόρμας του μπορεί να απωλέσει τον τίτλο. Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για το απόγευμα του Σαββάτου στις 17:00. Ο αγώνας εκκινεί την Κυριακή στις 16:00.

O αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Μάριο Ίσολα τόνισε: «Είναι ένα μεγάλο γεγονός για μας καθώς γιορτάζουμε 150  χρόνια στην έδρα μας ενώ ταυτόχρονα η Μόντσα συμπληρώνει έναν αιώνα. Οπότε αδημονούμε για τη μεγάλη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ιταλία. Νιώθουμε περήφανοι που εφοδιάζουμε τα πιο εξελιγμένα και αποδοτικά μονοθέσια στην ιστορία της Formula 1 με ελαστικά 18 ιντσών. Η Μόντσα είναι πασίγνωστη για τις υψηλές ταχύτητες και τις γρήγορες στροφές. Παίζει καθοριστικό ρόλο η ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου. Τα πίσω ελαστικά φέτος αναμένεται να παρουσιάσουν λιγότερη υπερθέρμανση. Το αεροδυναμικό φορτίο είναι χαμηλό και οι οδηγοί συχνά αξιοποιούν τις μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις πίσω από κάποιο μονοθέσιο για να κερδίσουν σε ταχύτητα. Φέτος δεν υπάρχει αγώνας σπριντ στη Μόντσα, οπότε οι ομάδες θα φτάσουν στο Grand Prix με λιγότερες πληροφορίες από την προηγούμενη φορά. Αυτό πιθανόν να οδηγήσει σε διαφοροποιημένη προσέγγιση στρατηγικής.»

ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ

Διαβάστε επίσης:

EKO Acropolis Rally: Η μεγάλη στιγμή έφτασε!

F1: 100 χρόνια Μόντσα! (video)