Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Πόλυ Λινοξυλάκη: Από δημοσιογράφος, επιχειρηματίας στην Σαντορίνη

Σε μια δύσκολη και αβέβαιη περίοδο για την Ελλάδα, η δημοσιογράφος Πόλυ Λινοξυλάκη, πήρε την απόφαση να αλλάξει τη ζωή της και από το κοντρόλ και τις μονταζιέρες της τηλεόρασης, να δοκιμάσει τις ικανότητες της και στο «επιχειρείν» δημιουργώντας έναν υπέροχο χώρο μόδας στη μοναδική καλντέρα στο Ημεροβίγλι της Σαντορίνης.

Δεν είναι και λίγοι άλλωστε αυτοί που άλλαξαν επάγγελμα μέσα στην κρίση, γιατί είδαν την κρίση σαν μια μεγάλη ευκαιρία και πήραν το ρίσκο να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους.

Για πάνω από δύο δεκαετίες, η Πόλυ Λινοξυλάκη εργαζόταν ως δημοσιογράφος στην παραγωγή των δελτίων ειδήσεων της τηλεόρασης του ΑΝΤΕΝΝΑ. Το προηγούμενο καλοκαίρι άφησε πίσω της την καριέρα της δημοσιογράφου και δημιούργησε με τον σύζυγο της, επίσης δημοσιογράφο Ηλία Γαλαμανώλη, στο πιο ψηλό σημείο της Σαντορίνης, στην Καλντέρα στο Ημεροβίγλι, έναν υπέροχο χώρο μόδας, τη boutique Sand Lily.

Κανείς από τους δυο τους δεν είχε ποτέ σκεφτεί ότι θα ξεκινούσαν την επιχείρηση τους σε ένα νησί που μέχρι πριν από λίγους μήνες επισκεπτόταν μόνο για διακοπές.

«Η Σαντορίνη είναι ένα νησί γεμάτο με αντιθέσεις και μοναδικά χαρακτηριστικά. Η ιδέα του να ανοίξουμε ένα κατάστημα, γεννήθηκε πολύ αυθόρμητα. Πάντα ήθελα να κάνω κάτι δικό μου. H πολύ δουλειά δεν με τρόμαζε. Ήταν ένα όμορφο ανοιξιάτικο απόγευμα, όταν η επιθυμία έγινε απόφαση και η απόφαση, μια υπέροχη πραγματικότητα! Γιατί το να δημιουργήσεις μία επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, είναι σαν ένα ταξίδι που δεν ξέρεις τον προορισμό. Εκείνο όμως που μετράει είναι η διαδρομή. Στη boutique Sand Lily ξεκινήσαμε µε θετική σκέψη, θέλοντας να δείξουμε σε όλους ότι η χώρα μας δημιουργεί, πρωτοπορεί και παράγει ποιοτικά ρούχα και κοσμήματα. Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι σχεδιαστές, με πάρα πολύ ενδιαφέρουσες συλλογές, που αξίζει να τις γνωρίσουν και στο εξωτερικό. Χαρακτηριστικό είναι ότι το πρώτο πράγμα που ρωτούν οι πελάτες μας είναι αν τα προϊόντα μας είναι Ελληνικά» μας εξηγεί η Πόλυ.

Το να κάνεις ένα τέτοιο βήμα αυτή την εποχή φαντάζει δύσκολο και δυσκολεύτηκε κι εκείνη αρκετά.

«Στην αρχή έχεις πολύ άγχος αλλά πρέπει να έχεις και πολύ υπομονή. Σιγά σιγά, ακούγοντας τη γνώμη των πελατών και βλέποντας τους να έρχονται και να ξαναέρχονται, έρχεται και η ικανοποίηση».

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Συντριβή ελικοπτέρου: Η κατάθεση της επιζήσασας Πλεξίδα – Πότε θα γίνει η κηδεία των θυμάτων

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Στην Ουάσινγκτον Τσακαλώτος, Παπαδημητρίου και Χουλιαράκης για τη Σύνοδο του ΔΝΤ – Φρένο στις προσδοκίες από τον Ρέγκλινγκ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Συγκλονίζουν τα προφητικά λόγια του υποστράτηγου: Προσοχή στα ατυχήματα, ας μην γινόμαστε χωρίς λόγο λιγότεροι