Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business Of Fashion

Intimissimi: Νέα καμπάνια «Empowered Women» με τη Gisele Bündchen και τη Chiara Ferragni

Το top model Gisele Bündchen και η influencer Chiara Ferragni πρωταγωνιστούν στη νέα καλοκαιρινή καμπάνια «Empowered Women» της εταιρίας εσωρούχων Intimissimi.

Οι δύο γυναίκες είναι ιδανικές για να αντιπροσωπεύσουν την καμπάνια, η οποία, όπως λέει και το όνομά της, απευθύνεται σε «δυναμικές γυναίκες», αφού και οι δύο – η κάθε μία με το δικό της τρόπο – έχουν διαμορφώσει τη βιομηχανία της μόδας αφήνοντας το δικό τους σημάδι.

Η Gisele μεταμόρφωσε τις πασαρέλες με την ασυνήθιστη ομορφιά της, ενώ κατέχει την πρώτη θέση μεταξύ των πιο ακριβοπληρωμένων μοντέλων του κόσμου.

Η Chiara, αφού απογείωσε το διάσημο blog της, το «The Blonde Salad» («Η Ξανθιά Σαλάτα»), έχει αναγνωριστεί ως η πιο σημαντική fashion influencer στον κόσμο σήμερα, ενώ παράλληλα είναι καταξιωμένη σχεδιάστρια και επιχειρηματίας.

Το μήνυμα της καμπάνιας απευθύνεται στην εσωτερική ομορφιά της γυναίκας, η οποία είναι αποτέλεσμα της εσωτερικής της δύναμης και προσωπικότητας – ακριβώς όπως τα εσώρουχά της δηλώνουν την παρουσία τους ακόμα κι όταν δεν φαίνονται.

Το βασικό concept ενισχύεται από τα εμβληματικά κομμάτια της Intimissimi, όπως η best seller σειρά μεταξωτών που περιλαμβάνουν δύο νέα σχέδια για την συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι: τα σουτιέν Giorgia Blue Moon και Eleοnora Rose Love που φοριούνται αντίστοιχα από τη Gisele και την Chiara.

Σε συνέχεια της προηγούμενης, επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας #insideandout, το σλόγκαν «Empowered Women» ενσαρκώνει τη διάθεση για μία αντισυμβατική καμπάνια, αποκαλύπτοντας ακόμη μία φορά τον κόσμο των εσωρούχων μέσα από την ιδιαίτερη ματιά της Intimissimi.