Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

Σκαραβαίος τέλος: Η άνοδος και η πτώση του Volkswagen Beetle

Έπειτα από 81 χρόνια παραγωγής, ο θρυλικός σκαραβαίος της Volkswagen, που έχει πουλήσει συνολικά 23 εκατομμύρια κομμάτια, έκλεισε τον κύκλο του με το τελευταίο αυτοκίνητο να κατασκευάζεται στην πόλη Πουέμπλα του Μεξικού.

Μάλιστα, οι τελευταίοι 65 σκαραβαίοι της Ιστορίας είναι αριθμημένα, από το 1 μέχρι το 65, για να τιμηθούν τα 65 χρόνια παρουσίας της Volkswagen στο Μεξικό. Θα πουληθούν αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου, στην τιμή των 21.000 δολαρίων (περίπου 18.500 ευρώ).

Αυτή η «τελική εκδοχή» πάντως δεν έχει τίποτα το κοινό με τον πρόγονό του, το «αυτοκίνητο του λαού» που εμπνεύστηκε προπολεμικά ο Αδόλφος Χίτλερ και γέννησε η ιδιοφυΐα του Φερντινάντ Πόρσε.

Η παραγωγή του είχε ξεκινήσει το 1938. Δεν έχει, όμως, καμία σχέση με το όχημα που προτιμούσαν οι νέοι τις δεκαετίες του 1960 και ’70, το οποίο ενσάρκωνε τη δίψα της γενιάς εκείνης για «Ειρήνη και Αγάπη» και το οποίο συχνά ήταν πολύχρωμο, καλυμμένο με σχέδια και αμέτρητα λουλούδια.

Είναι, όμως, αυτό το οριστικό τέλος;

Όπως δήλωσε ο CEO της Volkswagen America, Scott Keogh, στο Business Insider, «Ποτέ μη λες, ποτέ!».