Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
LIFE&STYLE

Tο εστιατόριο όπου στελέχη των Google και Apple τρώνε μπριζόλες από χρυσό (pics)

μπριζόλα με νιφάδες χρυσού

To Hiroshi είναι ένα ασυνήθιστο εστιατόριο με ένα, επίσης, ασυνήθιστο πελατολόγιο. Βρίσκεται στο Los Altos της California και πρόκειται για ένα καινούργιο, ιαπωνικό εστιατόριο που φιλοξενεί μόνο οκτώ άτομα τη βραδιά. Δεν διαθέτει μενού ούτε παράθυρα και έχει μόνο ένα τραπέζι. Το δείπνο κοστίζει στο ελάχιστο 335 ευρώ ανά άτομο, αλλά κατά μέσο όρο κυμαίνεται μεταξύ 420 με 500 ευρώ.

Ο σεφ και ιδιοκτήτης, Hiroshi Kimura, εγκατέλειψε το εστιατόριό του στη Χαβάη και μετακόμισε στην περιοχή Silicon Valley το 2016, για να ξεκινήσει μια ιδέα που θα μπορούσε να προσελκύσει την ελίτ των πλούσιων ανθρώπων της τεχνολογίας. Το Hiroshi φιλοξενεί τρία με πέντε δείπνα την εβδομάδα και είναι κρατημένο όταν πρόκειται να έρθει στην πόλη κάποιο συμβούλιο ή να προγραμματιστεί κάποια συνάντηση.

Περιηγηθείτε στο πολυτελές και πανάκριβο Hiroshi:

Βρίσκεται σε μια πλατεία στο Los Altos, κάτοικοι του οποίου είναι οι Sergey Brin, Steve Jobs και Mark Zuckerberg. Το εξωτερικό του Hiroshi φαίνεται πολύ απλό.

Στην πόρτα δεν αναγράφεται το ωράριο. Μόνο η αναγραφή “Άνοιγμα μόνο για ραντεβού”.

Ο φωτισμός με τις κίτρινες αποχρώσεις, πέφτει πάνω σε ένα ξύλινο τραπέζι.

Ο ιδιοκτήτης και σεφ του εστιατορίου ονομάζεται Hiroshi Kimura.

Σε ένα επαγγελματικό ταξίδι στο Bay Area το 2016, ο Kimura είδε ότι λίγα εστιατόρια εξυπηρετούσαν την πλούσια αυτή περιοχή.

Το μενού αλλάζει καθημερινά.

Ο Kimura και βοηθός του, που έχει προϋπηρεσία στη γαλλική κουζίνα, παρουσιάζουν κάθε πιάτο με απλότητα και γούστο.

Ο Kimura ειδικεύεται σε ένα σπάνιο πιάτο. “Από την ηλικία των 16 ετών μέχρι τώρα που έχω περάσει τα 40, προσπαθώ να τελειοποιήσω την τέχνη της μπριζόλας wagyu”, έχει δηλώσει χαρακτηριστικά.

Στο Hiroshi στέλνονται εβδομαδιαίως φιλέτα από την Ιαπωνία.

Ο Kimura δεν αποκαλύπτει πολλά για το πώς προετοιμάζει τη μπριζόλα του. Αυτό που ξέρουμε είναι πως τη μαγειρεύει πάνω από ένα hibachi (μια παραδοσιακή ιαπωνική σόμπα θερμαινόμενη με κάρβουνο).

Η μπριζόλα wagyu είναι πασπαλισμένη με νιφάδες χρυσού και σερβίρεται με λευκά σπαράγγια και σάλτσα ponzu. “Ο χρυσός είναι περισσότερο για επίδειξη, δεν έχει καμιά γεύση”, όπως ανέφερε.

Κάθε επισκέπτης διαθέτει μια μικροσκοπική σόμπα hibachi, για να μαγειρεύει περισσότερο τη μπριζόλα ή να την ξαναζεσταίνει.

Από τότε που άνοιξε το Hiroshi τον Ιούνιο, το εστιατόριο καλωσόρισε στελέχη από την Google, την Apple και την Oracle.

Μια μεγάλη φωτογραφία ενός τροπικού δάσους από τη Χαβάη μετατρέπεται σε οθόνη τηλεόρασης, την οποία πολλοί επισκέπτες χρησιμοποίησαν για τις παρουσιάσεις τους κατά τη διάρκεια του δείπνου.

Κάθε μέρος της εμπειρίας αυτής αναδεικνύει την πολυτέλεια. Τα ποτήρια είναι από χειροποίητο κρύσταλλο.

Οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τα iPads για να δουν το μενού των ποτών, το οποίο περιλαμβάνει το sake που εισάγεται από την Ιαπωνία, τα αποκλειστικά κρασιά και το βραβευμένο φυσικό αρτεσιανό νερό της Χαβάης.

Ακόμη και το μπάνιο μεταφέρει τους επισκέπτες σε ένα spa υψηλής τεχνολογίας.

Στο τέλος της βραδιάς, οι επισκέπτες παίρνουν στο σπίτι κάθε μπριζόλα που δεν έφαγαν.

Υπάρχουν τρεις αξιολογήσεις του Hiroshi στο Yelp και είναι όλες λαμπρές. 

“Η τιμή είναι αρκετά υψηλή, αλλά αξίζει να δοκιμάσετε αν μπορείτε”, γράφει κάποιος στην αξιολόγησή του.
*Οι φωτογραφίες προέρχονται από το Business Insider.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η μυστηριώδης ζωή του Amancio Ortega, του δεύτερου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους οι Pitt, Jolie και Gaga;
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Αυτή είναι η ρουτίνα του δισεκατομμυριούχου Jeff Bezos