Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
LIFE&STYLE

Οι ταινίες της εβδομάδας: Η πολυαναμενόμενη διασκευή του Ντάμπο συναντά τη νέα ελληνική πρόταση (trailers)

σινεμα

Μια ακόμη διασκευή φέρνει στις οθόνες μας η Disney, αυτή τη φορά με την ιστορία του Ντάμπο, μια νέα ελληνική προσπάθεια κάνει το ντεμπούτο της στις κινηματογραφικές αίθουσες, ενώ παραμένουν στο μενού μια σειρά από θρίλερ, για όσους προτιμούν το είδος αυτό.

Σκηνοθεσία: Τιμ Μπάρτον
Παίζουν: Κόλιν Φάρελ, Μάικλ Κίτον, Ντάνι ΝτεΒίτο, Εύα Γκριν

Το 1919 σε μια πόλη της Φλόριντα, η επικείμενη γέννηση ενός μωρού ελέφαντα στο περιπλανώμενο τσίρκο του Μαξ Μέντιτσι δίνει ελπίδες για καλύτερες μέρες, τόσο στον ιδιοκτήτη, όσο και στα δύο ορφανά από μητέρα παιδιά του Χολτ Φάριερ, δεξιοτέχνη αναβάτη αλόγων, που επιστρέφει από το μέτωπο του Α΄Παγκοσμίου Πολέμου, έχοντας χάσει το ένα του χέρι. Μόνο που το νεογέννητο ελεφαντάκι έχει δύο αυτιά τεράστια, που του επιτρέπουν να πετάει. Η Disney έχει ήδη πραγματοποιήσει δύο διασκευές κλασικών κινουμένων σχεδίων σε ταινίες ζωντανής δράσης («Το βιβλίο της ζούγκλας», «Η Πεντάμορφη και το τέρας»), έχοντας σημειώσει επιτυχία. Με τη νέα αυτή διασκευή αποσκοπεί σε μια ακόμη επιτυχημένη προσπάθεια.

Σκηνοθεσία: Αλίτσε Ρορβάχερ
Παίζουν: Αντριάνο Ταρντιόλο, Αλμπα Ρορβάχερ

Τη δεκαετία του ’90, σε ένα απομονωμένο μέρος της αγροτικής Ιταλίας, ο νεαρός Λάζαρο είναι το παιδί για όλα τα θελήματα, στο πλαίσιο μιας ιδιόμορφης κοινότητας αγροτών, που εξακολουθεί να ζει υπό συνθήκες ημι-δουλοπρέπειας στη δούλεψη μιας μαρκησίας. Η παράδοξη σχέση φιλίας που αναπτύσσεται ανάμεσα στον αγαθό, καλόκαρδο αγρότη Λάζαρο και τον αριστοκράτη Τανκρέντι, γιο της μαρκησίας, θα επιφέρει την αποκάλυψη του σοκαριστικού μυστικού.

Σκηνοθεσία: Λουίς Ορτέγκα
Παίζουν: Λορέντζο Φέρο, Τσίνο Νταρίν

Το 1971 στην Αργεντινή, ο Καρλίτος, έφηβος μαθητής με πρόσωπο όμορφο σαν αγγέλου, εξελίσσει τη ροπή του στις κλοπές, πιάνοντας φιλία με έναν συνομήλικό του γόη. Οι δυο τους θα ακολουθήσουν μια σαγηνευτική, όσο και αυτοκαταστροφική διαδρομή στο έγκλημα. Η αληθινή ιστορία του «Αγγέλου του Θανάτου», κατά κόσμον Κάρλος Ρομπλέδο Πουχ που, μετά από 45 χρόνια εγκλεισμού, εξακολουθεί να είναι ο εγκληματίας με τα περισσότερα χρόνια κράτησης στην ιστορία της Αργεντινής, μετατρέπεται σε ένα στυλιζαρισμένο, φωτογενές χρονικό αναζήτησης ταυτοτήτων, στο οποίο η ρομαντικοποίηση της βίας από τους νεαρούς αντι-ήρωες εκλαμβάνεται ως δεδομένη.

Σκηνοθεσία: Αμπντελατίφ Κεσίς
Παίζουν: Σαΐν Μπουμεντίν, Οφελί Μπάου

Ο Αμίν, σπουδαστής στο Παρίσι, που έχει παρατήσει την ιατρική για χάρη του κινηματογράφου, επιστρέφει το καλοκαίρι του ‘94 στη γενέτειρά του, στα παράλια της Γαλλίας, όπου περνάει τις διακοπές του ανέμελα, παρέα με τον ξάδελφό του Αμίν, περικυκλωμένος από πολλούς ερωτικούς πειρασμούς και την παιδική του φίλη Οφελί να αποτελεί την μεγάλη ερωτική εμμονή. Ο Γαλλοτυνήσιος Αμπντελατίφ Κεσίς διασκευάζει ελεύθερα το μυθιστόρημα «La Blessure, La Vraie» του Φρανσουά Μπεγκοντό, σε ένα νοσταλγικό για τις υποσχέσεις, το σφρίγος της νιότης, πολύ προσωπικό, όσο και επαναλαμβανόμενα φλύαρο, νωχελικό (σαν να εξελίσσεται σε πραγματικό χρόνο) ταξίδι αναμνήσεων και ενηλικίωσης. Πρώτη – άκρως ηδονοβλεπτική δόση (η ερωτική κατάθεση της «Ζωής της Αντέλ» που του χάρισε τον Χρυσό Φοίνικα ωχριά μπροστά στο εδώ εμμονικό ζουμ της κάμερας στο γυναικείο σώμα) – της τριλογίας του για το πεπρωμένο.

Σκηνοθεσία: Στέλλας Θεοδωράκη
Παίζουν: Θεοδώρα Τζήμου, Δημήτρης Κίτσος, Λορέν Σοβάζ

Η ‘Ιρις, αντισυμβατική καθηγήτρια σε μια Σχολή Καλών Τεχνών, δίνει στους οκτώ φοιτητές της μια άσκηση ελεύθερου θέματος. Εκείνοι, ενθουσιασμένοι με την ιδέα της ελεύθερης επιλογής, δημιουργούν ένα «εργαστήριο φαντασίας» χωρίς περιορισμούς. Πειραματιζόμενη με την έννοια της ελευθερίας στη ζωή και την τέχνη, η Θεοδωράκη, ιδιοσυγκρασιακή σκηνοθέτης ταινιών μυθοπλασίας και τεκμηρίωσης, βάζει σε πρώτο πλάνο την ελληνική κρίση και τη χαρισματική Τζήμου σε έναν διττό ρόλο, εντάσσει τους φοιτητές της από τη σχολή στο «πείραμα» και προσεγγίζει την κινηματογραφική φόρμα ως πολυπρισματικό δοκίμιο. Επιλογή που θολώνει -δυστυχώς εξοντωτικά για τον θεατή – τα όρια ανάμεσα στην πραγματικότητα και τη φαντασία και αποκτά διαυγές νόημα στις πιο ρεαλιστικές σκηνές. (2018)

Παίζονται ακόμη:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: MasterChef spoiler: Αυτός ο παίκτης κερδίζει τα 10.000 ευρώ (video)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αγωγή κατά του Facebook κατέθεσε η κυβέρνηση Τραμπ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: ΣΚΑΙ: Το νέο πρόσωπο – έκπληξη στη διοίκηση του σταθμού