Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Μα τι σκέφτονταν; Αυτά είναι τα 10 πιο επικά fails στα εταιρικά logos

Eταιρικά logos: Το λογότυπο μιας εταιρείας είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ένας μελλοντικός πελάτης. Ένα έξυπνο, αστείο και καλοφτιαγμένο Logo μας κεντρίζει το ενδιαφέρον. Τι γίνεται, όμως, όταν τα πράγματα πάνε στραβά και λογότυπα καταλήγουν να θυμίζουν στους καταναλωτές σεξουαλικές πράξεις και άσεμνες συμπεριφορές;

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε μερικά από τα λογότυπα εταιρειών, που αποδείχθηκαν μεγάλες αποτυχίες. Μερικά από αυτά διορθώθηκαν, ενώ άλλα παρέμειναν ως είχαν, προκαλώντας σάλο και γέλιο στα social media.

Το Mama’s Baking είναι ένα μικρό αρτοποιείο στην Ελλάδα. Το logo του έχει έντονα στοιχεία Οιδιπόδειου συμπλέγματος και κρίθηκε αρνητικά από πολλούς. Παρόλα αυτά, οι υπεύθυνοι δεν το άλλαξαν.

 

To logo των Καλοκαιρινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2012 στο Λονδίνο ήταν μια αποτυχία. Ο βρετανικός Τύπος έλεγε ότι έμοιαζε με τη Lisa Simpson, που προσπαθούσε να συνουσιασθεί με μια σβάστικα. H ιρανική κυβέρνηση θεώρησε πως το λογότυπο έγραφε τη λέξη ZION (βιβλικός όρος ευρέως αναγνωρισμένος για αναφορές στην πόλη της Ιερουσαλήμ) και απείλησε την οργάνωση με μποϊκοτάζ. Το logo διορθώθηκε, όταν ήταν ήδη αργά.

Το Ομοσπονδιακό Πανεπιστήμιο της Βραζιλίας του Ινστιτούτου Santa Catarina των Ανατολικών Σπουδών θέλησε να δημιουργήσει ένα logo, που θα απεικόνιζε έναν ιαπωνικό ναό, τη στιγμή της ανατολής του ηλίου. Όπως φαίνεται και από την εικόνα το αποτέλεσμα, δείχνει κάτι τελείως διαφορετικό.

 

Η Kostelecké uzeniny είναι ένα δημοφιλής τσεχική εταιρεία λουκάνικων, που ιδρύθηκε το 1917. Το λογότυπο τους ήταν λίγο αποτυχημένο και δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το γιατί. Άλλωστε, το logo αυτό κυκλοφόρησε το 1920.

Το Mont-Sat είναι μια πολωνική εταιρεία της οποίας οι τεχνικοί είναι περισσότερο από ευτυχείς όταν σας εγκαθιστούν ένα δορυφόρο στο σπίτι ή την επιχείρησή σας.

Η πολιτεία Βερμόντ είναι γνωστή για το σιρόπι σφενδάμου, το οποίο συγκαταλέγεται στα καλύτερα παγκοσμίως. Αλλά σε αυτό το λογότυπο , η κατάσταση μοιάζει περισσότερο με έναν άντρα παρά με ένα δέντρο σφενδάμου.
Το Arlington, παιδιατρικό Κέντρο στη Βιρτζίνια, είναι μια μεγάλη οργάνωση για τις οικογένειες με χαμηλό εισόδημα. Το λογότυπό τους, όμως, θεωρήθηκε προκλητικό για ευνόητους λόγους.
Η ιαπωνική εταιρεία Kudawara αποφάσισε να παίξει με το αγγλικό αλφάβητο για το λογότυπό της. Όμως, οι κουκκίδες του logo αναπαριστούν μαι πρόστυχη εικόνα.
Το 1991, η ιταλική εταιρεία ενδυμάτων A- Style δημιούργησε ένα τυποποιημένο “Α” που μοιάζει σκόπιμα σαν δύο άνθρωποι που κάνουν σεξ για να δημιουργήσουν μια προκλητική εικόνα. 20 χρόνια μετά, πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να μην συνειδητοποιούν το αστείο της εταιρείας.
Η ένωση AIGA έχει αρχειοθετήσει το logo της Καθολικής Εκκλησίας Αρχιεπισκοπικής Επιτροπής Νεολαίας του 1974 ως παράδειγμα καλού σχεδίου. Μεταγενέστερα σκάνδαλα έχουν χρησιμοποιήσει το λογότυπο γύρω, κάνοντάς το ιδιαίτερα σκοτεινό.