Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Σ. Παντελιάδης στο mononews.gr: «Μετά το Κατίκι, κοιτάμε και άλλες εξαγορές»

Μια νέα, πολλά υποσχόμενη εποχή ξεκινάει για το «Κατίκι Δομοκού». Η εξαγορά από την Optima της οικογένειας Παντελιάδη σηματοδοτεί την έναρξη ενός καινούριου κύκλου ανάπτυξης για το φημισμένο τυρί κάτω από την ομπρέλα μιας εύρωστης και ισχυρής επιχείρησης.

Όπως λέει στο mononews.gr ο διευθύνων σύμβουλος της Optima, Στέφανος Παντελιάδης (αδελφός του Αριστοτέλη Παντελιάδη της METRO-My Market) , «το Κατίκι είναι ένα δυνατό brand που ήταν για χρόνια παραμελημένο».

«Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε η Νίκας είχαν ως αποτέλεσμα να μην έχει την αντιμετώπιση που έπρεπε. Εδώ και δώδεκα χρόνια δεν έγινε καμία σοβαρή επένδυση στη μονάδα παραγωγής, πέραν των απαραίτητων εργασιών συντήρησης», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Τη κατάσταση αυτή σκοπεύει να αλλάξει η Optima, μέσα από στοχευμένες παρεμβάσεις στην παραγωγή και διακίνηση του προϊόντος.

Έρχονται νέες εξαγορές

Τα σχέδια της Optima περιλαμβάνουν την απόκτηση και άλλων brands που κατά κύριο λόγο έχουν προοπτικές για επέκταση στο εξωτερικό.

Όπως λέει ο κ. Παντελιάδη, γίνονται διάφορες συζητήσεις με υποψήφιους στόχους από τον ευρύτερο χώρο των τροφίμων, χωρίς ωστόσο να έχει ωριμάσει κάποια στην παρούσα φάση. Στόχος της εταιρείας, είναι η δημιουργία ενός καλαθιού από παραδοσιακά τρόφιμα, τα οποία μπορούν να κάνουν «διεθνή καριέρα».

Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με τον ίδιο, «τα πάντα στην ελληνική αγορά πωλούνται». Προβλέπει μάλιστα ότι τους επόμενους 18 μήνες θα υπάρξουν σοβαρές ανακατατάξεις και στον χώρο των προμηθευτών καθώς η εσωτερική αγορά δεν αρκεί για να καλύψει την υπερπροσφορά.

«Όσο αυξάνεται η συγκέντρωση στους retailers, τόσο θα αυξάνεται η συγκέντρωση και στους προμηθευτές. Είναι νομοτελειακό», σημειώνει και τονίζει πως «πρέπει να δημιουργηθούν ισχυρές μονάδες που θα μπορούν να διαπραγματευτούν επί ίσοις όροις με τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ».

Υπογραμμίζει μάλιστα πως η συγκέντρωση στον χώρο της βιομηχανίας άργησε κυρίως γιατί οι τράπεζες καθυστέρησαν να δώσουν τέλος στις εταιρείες-ζόμπι. «Όσο συντηρούνται οι εταιρείες ζόμπι, οι οποίες είναι πολλές, τόσο θα αργεί και η διαδικασία εξυγίανσης στο χώρο των προμηθευτών».

Η πίεση ωστόσο που ασκείται στις τράπεζες να επισπεύσουν την ρύθμιση των κόκκινων δανείων θεωρεί ότι θα επιταχύνει το ξεκαθάρισμα της αγοράς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: H Νίκας πουλά το «Κατίκι Δομοκού» έναντι 5,4 εκατ. ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Αρ. Παντελιάδης (METRO): Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πώς 32 μεγάλες ελληνικές εταιρείες βρήκαν στην Αίγυπτο το νέο επιχειρηματικό «El Dorado»