Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

To success story της Volvo: Πώς από τοπική επιχείρηση έγινε πολυτελές brand

Volvo

Η δημοφιλής σουηδική εταιρεία Volvo, στην 90χρονη πορεία της στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, προσέφερε στους χιλιάδες πιστούς πελάτες της μια καλά κατασκευασμένη, ασφαλή και πρακτική μεταφορά. Μετά από τόσα χρόνια και τόσα μοντέλα αυτοκινήτων, η εταιρεία έκανε μια βουτιά στον κόσμο των πολυτελών αυτοκινήτων.

Μετά το πολυτελές SUV XC90, η Volvo εισήγαγε μια νέα γενιά πολυτελών sedan, το S90 κατά το 2016. Το S90 αντικατέστησε το sedan S80, το οποίο κοντά στο τέλος της διαδρομής του έδειξε σίγουρα την ηλικία του, ενώ το συντηρητικό του στυλ δεν μπόρεσε ποτέ να τροφοδοτήσει τις μεγάλες πωλήσεις που η Volvo θα ήθελε να δει από το μοντέλο.

Με το sedan S90, σταθερά εδραιωμένο στην αγορά, θα ρίξουμε μια ματιά στην ιστορία και την πορεία της εταιρείας, η οποία μπορεί να μην ήταν υπερβολικά πολυτελής, προσέφερε, όμως, πάντοτε μια όμορφη και μοναδική εμπειρία στους πελάτες της.

Αν και η είσοδος της Volvo στην επιχείρηση αυτοκινήτων ξεκίνησε στα μέσα του 1920, η πρώτη προσφορά της με πολυτελή κλίση ήταν το PV 654 το 1933.

Το 1935 η Volvo συνέχισε με την κομψή και αεροδυναμική PV36 “Carioca”.

Η εταιρεία δημιούργησε συνολικά 501 Cariocas και ζήτησε μέγιστη ταχύτητα 75 χλμ/ώρα.

Μετά τον Β ‘Παγκόσμιο Πόλεμο, επέστρεψε με το PV60 το 1946. Αν και το στυλ του αυτοκινήτου υστερούσε σχετικά με τις τελευταίες μεταπολεμικές τάσεις στις ΗΠΑ, το αυτοκίνητο αποδείχθηκε δημοφιλές.

Το PV60 προσέφερε στους πελάτες μια σταθερή και άνετη εμπειρία. Δηλαδή ό,τι θα περίμενε κανείς από ένα Volvo.

Στην πραγματικότητα το PV60 ήταν τόσο συμπαγές, ώστε 500 από τα αυτοκίνητα μετατράπηκαν σε ελαφρά φορτηγά.

Αφού η PV60 σταμάτησε να παράγεται το 1950, η Volvo έκανε ένα διάλειμμα από την προσφορά πολυτελών sedan μέχρι το 1968 που κυκλοφόρησε το 164.

Το 164 ήταν το πρώτο με 6-κύλινδρο κινητήρα, μετά από το PV60.

Το πιο σημαντικό και αναβαθμισμένο στοιχείο, ήταν το δερμάτινο εσωτερικό του.

Το 1974, η εταιρεία αυτοκινήτων αντικατέστησε το 164 με το 264. Τα 264 σηματοδότησαν την εισαγωγή του κινητήρα PRV V6 που αναπτύχθηκε από την Peugeot, Renault και Volvo.

Το 264 χαρακτηρίστηκε από έναν κινητήρα V6 2,7 λίτρων…

…κι ένα πιο βελούδινο εσωτερικό!

Υπήρχε, ακόμη, και μια έκδοση λιμουζίνας με το όνομα 264 TE…

…με καθίσματα τριών σειρών.

Το 1982 κυκλοφόρησε το 760 GLE.

 Ο σχεδιασμός του 760 θα όριζε στο εξής την εμφάνιση της Volvo, από τη δεκαετία του ’80 και μετά.

Με διάφορες παραλλαγές, όπως το 760 wagon (με το βαγόνι!)

Ρίξτε μια ματιά στο εσωτερικό του 760.

Ταυτόχρονα, το 760 έγινε βασικό στοιχείο των αμερικανικών προαστίων…

…και δημοφιλές για την ασφάλειά του!

Το 1990, το 760 αντικαταστάθηκε από το 960.

Το 960 θα εξυπηρετούσε το υψηλότερο σημείο της πελατειακής βάσης της Volvo, ενώ το πιο αθλητικό 850 θα εξυπηρετούσε ένα νεότερο και πιο μοντέρνο σύνολο αγοραστών.

Το 960 wagon συνέχισε την παράδοση των οικογενειακών αυτοκινήτων της Volvo.

Το 1998, το 960 μετονομάστηκε σε S90!

Μετά την εξαγορά της εταιρείας από τη Ford το 1999, η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη γενιά sedan S80 για να αντικαταστήσει το 960 / S90. 

Αυτό το μοντέλο βρισκόταν στην κορυφή της σειράς της Volvo μέχρι το 2006, όπου και αντικαταστήθηκε από τη δεύτερη γενιά των S80.

Το Gen-2 S80 θα είναι το εμβληματικό sedan της Volvo για την επόμενη δεκαετία μέχρι…

…την αντικατάστασή του από το S90, το 2017! Το νέο μοντέλο που κυκλοφορεί σήμερα!