Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων

Το Mononews, σε αποκλειστική συνεργασία με τη VesselsValue, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, παρουσιάζει κάθε εβδομάδα πώς διαμορφώνονται οι τιμές πώλησης στη ναυτιλιακή αγορά, σε συνδυασμό με τις πιο σημαντικές αγοραπωλησίες πλοίων.

 

Tankers

Oι αξίες παρέμειναν αμετάβλητες.

Bulkers

Σταθερές παρέμειναν οι αξίες των πλοίων και σε αυτή την κατηγορία.

-Το Magnum force (χωρητικότητας 53,600 DWT, κατασκευής 2008, Dayang) πουλήθηκε στην τιμή των 9,9 εκατ. δολ., χαμηλότερα από τα 11 εκατ. δολ. που είναι η εκτιμώμενη από τη VV αξία.

-Το Clipper Lasco (χωρητικότητας 28,400 DWT, κατασκευής 2004, Imabari) πουλήθηκε στην τιμή των 6,75 εκατ. δολ., με την εκτιμώμενη αξία να ανέρχεται στα 6,93 εκατ. δολ.

Containers

Σταθερές παρέμειναν οι τιμές των συγκεκριμένων πλοίων.

-Τα πλοία Welle και Nordwoge (χωρητικότητας 2,572 TEU, κατασκευής 2005/6, STX Offshore) πουλήθηκαν μαζί στην MPC Container Ships, στην τιμή των 22 εκατ. δολ. έναντι 22,04 εκατ. δολ. που είναι η εκτιμώμενη τιμή.

Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:

Tι είναι οι δείκτες της VV

Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.

Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Χατζηπατέρας: Η Dorian LPG στο στόχαστρο της BW LPG

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χάρης Βαφειάς: Η νέα στρατηγική κίνηση της Stealth Maritime

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: H κίνηση ματ του εφοπλιστή