Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Bloomberg

Unilever: Η επιστροφή των καταναλωτών στα premium προϊόντα έδωσε ώθηση στις πωλήσεις α’ τριμήνου

Hein Schumacher, CEO της Unilever

Hein Schumacher, CEO της Unilever

Οι πωλήσεις της Unilever αυξήθηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο το πρώτο τρίμηνο, καθώς ο Διευθύνων Σύμβουλος Hein Schumacher προχωρά το σχέδιο αναδιάρθρωσής της εταιρείας και οι καταναλωτές επιστρέφουν σε premium μάρκες.

Ο αγγλο-ολλανδικός όμιλος καταναλωτικών αγαθών δήλωσε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,4% τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 3,5%. Επίσης αύξησε τους όγκους για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, καθώς προσπαθεί να ανακτήσει μερίδιο αγοράς.

Η παρατεταμένη περίοδος υψηλού πληθωρισμού έχει επιβαρύνει τους προϋπολογισμούς των καταναλωτών και τους έχει ωθήσει σε φθηνότερες μάρκες που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ. Αυτή η τάση φαίνεται να αλλάζει για ορισμένους ευρωπαϊκούς ομίλους καταναλωτικών αγαθών, όπως η Unilever και η Reckitt Benckiser Group Plc, αλλά όχι για τη Nestle.

Η μονάδα ομορφιάς και ευεξίας της Unilever, η οποία περιλαμβάνει προϊόντα premium περιποίησης δέρματος και βιταμίνες, ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μονάδα με αύξηση των πωλήσεων κατά 7,4%, κυρίως λόγω υψηλότερων όγκων.

Τον Μάρτιο, ο Schumacher ανακοίνωσε την απόσχιση ή την πώληση της επιχείρησης παγωτού του ομίλου, η οποία έχει περίπου 8 δισεκατομμύρια ευρώ (8,6 δισεκατομμύρια δολάρια) ετήσιες πωλήσεις, στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας να επαναπροσδιορισμού του χαρτοφυλακίου της. Η μονάδα σημείωσε αύξηση μόλις 2,3% σε συγκρίσιμη βάση, με υψηλότερες τιμές και χαμηλότερους όγκους.

Η Unilever επανέλαβε την Πέμπτη ότι αναμένει αύξηση των πωλήσεων μεταξύ 3% και 5% φέτος, με μια μέτρια βελτίωση στο βασικό λειτουργικό της περιθώριο κέρδους.

«Αυτό είναι ένα καλό τρίμηνο για τον νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο Hein Schumacher και υποδηλώνει ότι έχει ήδη σημειωθεί πρόοδος», δήλωσε ο αναλυτής της RBC, James Edwardes Jones.

«Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία αναφορά στην επίδοση μεριδίου αγοράς. Θα θέλαμε να επιβεβαιωθεί ότι η ανταγωνιστικότητα της Unilever βελτιώνεται επίσης», συμπλήρωσε.

Διαβάστε ακόμη:

Jefferies: O CEO της πούλησε μετοχές αξίας 65 εκατ. δολαρίων για να αγοράσει γιοτ

Mytilineos: Παραμένει σε τροχιά ισχυρής ανάπτυξης – Αυξημένα κατά 12% τα EBITDA στο α’ τρίμηνο του 2024

Όμιλος Σαράντη: Αφετηρία για την επίτευξη των στόχων οι ισχυρές επιδόσεις τριμήνου