Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Τέλος στο Πάτρα – Πύργος με τις 8 εργολαβίες – Aκόμα 4 συμβάσεις διαλύθηκαν με απόφαση Καραμανλή

O υπουργός Υποδομών και μεταφορών Κώστας Καραμανλής από το βήμα της Βουλής

Κώστας Αχ. Καραμανλής, υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Το τέλος του έργου κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος ήρθε και τυπικά από τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή με την απόφαση για τη διάλυση συμβάσεων και τη διακοπή των εργασιών σε 4 ακόμα τμήματά του από τα 8 συνολικά.

Έχει προηγηθεί (στις 16 Μαρτίου) η κήρυξη ως έκπτωτη της GD Infrastrutture (συνεργάτη της κατασκευαστικής εταιρείας Μηχανική) ανάδοχο του έργου «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος, Τμήμα 8 Μιντιλόγλι – Α.Κ. ΒΙΠΕ Πάτρας». Τα υπόλοιπα τρία τμήματα του έργου (Πύργος- Δουναίικα, Αμαλιάδα- Κυλλήνη, Κυλλήνη- Βάρδα) δεν έφθασαν στο τελικό σημείο της ανάθεσης εξαιτίας των γνωστών προβλημάτων με τις εταιρείες του ομίλου Καλογρίτσα που αφορούν δύο εξ΄ αυτών και της δικαστικής εκκρεμότητας για τη μία.

Ειδικότερα, με βάση τις αποφάσεις του υπουργείου Υποδομών που δημοσιοποιήθηκαν:

– Διαλύεται η σύμβαση του έργου: «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-

Πύργος, Τμήμα 2 Αμαλιάδα – Δουναίικα (Χ.Θ. 57+400 έως Χ.Θ. 66+360)», με ανάδοχο την Ιντρακάτ.

– Διακόπτονται οι εργασίες – διαλύεται η σύμβαση του έργου: «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος, Τμήμα 5 Σαγαίικα – Βάρδα (Χ.Θ. 23+060 έως Χ.Θ. 37+500)», με ανάδοχο την Κ/ΞΙΑ Ξανθάκης ΑΤΕ – ΑΦΟΙ Παπαϊωάννου ΑΤΕΒΕ Ιντερκατ.

– Διακόπτονται οι εργασίες και διαλύεται η σύμβαση του έργου: «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος, Τμήμα 7 ΒΙΠΕ – Κάτω Αχαΐα (Χ.Θ. 7+270 έως Χ.Θ. 12+900)» με ανάδοχο την Αφοί Παπαϊωάννου ΑΤΕΒΕ με διακριτικό τίτλο Ιντερκάτ.

– Διαλύεται η σύμβαση του έργου: «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα- Πύργος, Τμήμα 6 Κ. Αχαΐα – Σαγαίικα (Χ.Θ. 12+900 – Χ.Θ. 23+060)», με ανάδοχο την GD Infrastrutture.

Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Υποδομών προωθεί την ανάθεση του έργου στην Ολυμπία Οδό και αναμένει γιαυτό το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.