Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Στην ΑΝΕΝ μετά το «Θεόφιλος» και το «Αίολος Κεντέρης Ι»

ΝΕΛ

Στην ακτοπλοϊκή εταιρεία Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Νότου (ΑΝΕΝ), αντί δυο εκατομμυρίων είκοσι ευρώ, κατέληξε το επιβατηγό ταχύπλοο «Αίολος Κεντέρης Ι» μετά από πλειστηριασμό που πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 20 Νοεμβρίου.

Η τιμή πρώτης προσφοράς ήταν 2.000.000 ευρώ.

Το «Αίολος Κεντέρης Ι» είναι το δεύτερο πλοίο της άλλοτε δυναμικής Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ) που αποκτά με πλειστηριασμό η ΑΝΕΝ. Είχε προηγηθεί στα τέλη Οκτωβρίου το επιβατηγό οχηματαγωγό «Θεόφιλος» το οποίο απέκτησε αντί 380.000 ευρώ.

Χθες επρόκειτο να γίνουν και οι πλειστηριασμοί των πλοίων «Αίολος Κεντέρης ΙΙ» και «Ταξιάρχης», οι οποίοι όμως αναβλήθηκαν λόγω μη ύπαρξης ενδιαφέροντος.

Επισπεύδοντες και για τα τρία πλοία ήταν οι Παναγιώτης Πατσάνας και Νίκος Γιακαλής.

Στο έγγραφο του πλειστηριασμού αναφέρεται για το «Αίολος Κεντέρης Ι» ότι «το πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ I» ελλιμενισμένο στην Σαλαμίνα, εντός των εγκαταστάσεων της εταιρείας «Ναυπηγεία Σαλαμίνος Α.Ε.», Τεύκτρου 48, σημαίας Ελλάδος με αριθμό ΙΜΟ 9210103, επίσημο αριθμό νηολογίου Λιμένα Μυτιλήνης με αριθμό 37, με Διεθνές Διακριτικό Σήμα SYDK, Δ.Σ.Π 239678000, ναυπηγήθηκε στο ναυπηγείο ALSTOM LEROUX NAVAL S.A. στην Γαλλία, είναι εφοδιασμένο με τέσσερις (4) μηχανές τύπου PIELSTICK, συνολικής ισχύος 32400 KW με τις ακόλουθες διαστάσεις και χωρητικότητες: ολικό μήκος 105,00 Μ, πλάτος νηολόγησης 15,70 Μ, βάθος νηολόγησης 3,15 Μ, κόρων ολικής χωρητικότητος Κ.Ο.Χ. 6177 και καθαρής Κ.Κ.Χ 1853, κοίλο στη μέση του πλοίου μέχρι το ανώτερο κατάστρωμα 11,20 μέτρα, χρώματος μπλε με λευκό, χωρίς την πραγματοποίηση επίσκεψης και επιθεώρησης στο εσωτερικό του πλοίου, διότι η πρόσβαση είναι αδύνατη και άκρως επικίνδυνη, λόγω της κακής του κατάστασης και λόγω έλλειψης ηλεκτρικού ρεύματος και φωτισμού, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την αρμόδια Λιμενική Αρχή, όπως και από την εταιρεία που έχει ορισθεί για την φύλαξη του πλοίου. Η γενική του κατάσταση, όπως προαναφέρθηκε, είναι πολύ κακή και λόγω έλλειψης συντήρησης υπάρχει εκτεταμένη διάβρωση σε όλα τα μεταλλικά μέρη του πλοίου (καταστρώματα, γκαράζ, προστατευτικά κιγκλιδώματα-ρέλια, εξαρτήματα πρόσδεσης κ.λ.π..), περιγράφεται δε λεπτομερώς στην υπ΄αριθμόν 106/31-7- 2019 κατασχετήρια έκθεση του δικαστικού επιμελητή στο Πρωτοδικείο Πειραιά Θεόδωρου Λυκοτραφίτη. Τιμή πρώτης προσφοράς έχει ορισθεί το ποσό των 2.000.000€».