Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηιωάννου): Με απόδοση 2,7%-3,1% το ομολογιακό έως €100 εκατ.

Safe Bulkers (Πόλυς Χατζηιωάννου): Nέα κίνηση ανανέωσης του στόλου της ναυτιλιακής

Πόλυς Β. Χατζηιωάννου

Ξεκινά η δημόσια εγγραφή τίτλων σταθερού εισοδήματος με εισαγωγή στο Χρηματιστήριο Αθηνών μέσω έκδοσης κοινού ομολογιακού δανείου αξίας έως και 100 εκατ. ευρώ για την αγορά τεσσάρων ποντοπόρων φορτηγών, από την εισηγμένη στο NYSE, από το 2008, ναυτιλιακή εταιρείας Safe Bulkers.

Η δημόσια προσφορά θα διαρκέσει από την 7η Φεβρουαρίου έως και την 9η Φεβρουαρίου, με εύρος απόδοσης 2,7%-3,1%.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση “οι Ομολογίες θα διατεθούν προς κάλυψη μέσω Δημόσιας Προσφοράς στο σύνολο του επενδυτικού κοινού (Έλληνες και αλλοδαπούς) εντός της Ελληνικής Επικράτειας, ήτοι σε ειδικούς και ιδιώτες επενδυτές εντός περιόδου τριών (3) εργασίμων ημερών κατά την οποία θα διεξαχθεί η κάλυψη του Ομολογιακού Δανείου (εφεξής η «Δημόσια Προσφορά»), με χρήση της υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Βιβλίου Προσφορών του Χρηματιστηρίου Αθηνών”.

Η τιμή διάθεσης ανά Ομολογία έχει οριστεί στο άρτιο, ήτοι σε €1.000 ανά Ομολογία.

Η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο Safe Bulkers διαθέτει στόλο 40 πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, μετά από την τελευταία αγορά ενός βαποριού, που έγινε πριν από λίγες μέρες. Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου είναι τα 10,4 έτη, ενώ η εταιρεία εκτιμά πως η ωφέλιμη ζωή των πλοίων είναι τα 25 χρόνια. Εξαιρουμένης της τελευταίας αγοράς, η συνολική χωρητικότητα του στόλου ανέρχεται σε 3,7 εκατ. dwt (τόνους ωφέλιμου φορτίου).

Στην παρούσα φάση όλα τα πλοία της εταιρείας είναι ναυλωμένα, με το μικτά έσοδα να φτάνουν ανά βαπόρι, μέχρι και τα 29.000 δολάρια. Έως τα τέλη του ερχόμενου Ιουνίου λήγουν οι ναυλώσεις 20 πλοίων, αλλά προφανώς με τη δυναμική που έχει η συγκεκριμένη αγορά θα υπάρξουν νέες συμφωνίες.

Η ναυτιλιακή έχει υπό ναυπήγηση άλλα 9 πλοία ξηρού φορτίου. Όλα είναι με βάση τις νέες περιβαλλοντικές προδιαγραφές και τα δύο εξ αυτών θα παραδοθούν από τα ναυπηγεία της Ιαπωνίας, εντός του 2022. Άλλα 5 θα παραδοθούν το 2023 και τα υπόλοιπα 2 το 2024.

Δείτε ΕΔΩ την ανακοίνωση της εταιρείας

Διαβάστε επίσης

Πόλυς Β. Χατζηιωάννου: Όλα τα μυστικά για το ναυτιλιακό ομόλογο των 100 εκατ. ευρώ που βγαίνει στην ελληνική αγορά