Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Ποιος Έλληνας εφοπλιστής κάνει δυνατό άνοιγμα στα capesizes

Capesize bulker

Capesize bulker

Δυνατό «μπάσιμο» στην αγορά των bulkers έκανε η ναυτιλιακή εταιρεία Bulkseas Marine Management, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Σταύρου Μεϊμέτη, αφού προχώρησε στην αγορά ενός capesize, το οποίο είναι το πρώτο της ναυτιλιακής.

Ο λόγος για το φορτηγό πλοίο Bulk India (χωρητικότητας 177.600-dwt και κατασκευής 2004) το οποίο αγοράστηκε από την ιαπωνική εταιρεία Nissen Kaiun έναντι 14,2 εκατομμυρίων δολαρίων.

Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας του κ. Μεϊμέτη, το πλοίο ύστερα από την επιθεώρηση που του έγινε πριν ολοκληρωθεί η αγορά, βρέθηκε σε «άψογη κατάσταση». Επίσης η ναυτιλιακή εμφανίζεται πρόθυμη να αγοράσει και άλλα capesizes αν παρουσιασθούν ανάλογες ευκαιρίες.

Αυτή είναι η πρώτη αγορά της Bulkseas εδώ και τρία χρόνια και με αυτήν η ναυτιλιακή ανεβάζει το μέγεθος του στόλου της στα οκτώ πλοία, εκ των οποίων τα έξι είναι panamaxes, το ένα supramax, καθώς και το νεοαποκτηθέν capesize.

Η ναυτιλιακή με έδρα τον Πειραιά έχει στρέψει το ενδιαφέρον της σε ακόμη δύο capesizes και αν λάβουμε υπόψιν πως οι σχέσεις της με τις τέσσερις ελληνικές τράπεζες (Εθνική, Πειραιώς, Αlpha και Eurobank) που μπορούν να χρηματοδοτήσουν αυτές τις αγορές είναι άριστες, υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες ο στόλος της εταιρείας να αυξηθεί ακόμη περισσότερο.

Πάντως, οι μελλοντικές κινήσεις της Bulkseas στην αγορά των capesizes δεν θα επηρεαστούν από τις οικονομικές συνθήκες της ναυτιλιακής καθώς, σύμφωνα με στελέχη, εκείνο που παίζει τον σημαντικότερο ρόλο είναι η τιμή του πλοίου. Σύμφωνα με πληροφορίες του tradewinds, η εταιρεία της οποίας ηγείται ο κ. Μεϊμέτης περίμενε τρεις μήνες μέχρι να προχωρήσει στην εξαγορά του Bulk India, ώστε να πέσει ακόμη περισσότερο η τιμή του. Εν τέλει κατάφερε να εξοικονομήσει 1,8 εκατ. δολάρια.

Στο κέντρο ο εφοπλιστής Σταύρος Μεϊμέτης μαζί με την σύζυγο του. Στα αριστερά ο κ. Μάκης Τσέλιος και στα δεξιά ο κ. Γιάννης Καλιγάς

Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της πλατφόρμας του VesselsValue, το πλοίο κοστολογείται στα 16 εκατ. δολάρια, δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο πως πρόκειται για μία επιτυχημένη κίνηση της εταιρείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αγγ. Φράγκου: Σε προχωρημένες συζητήσεις για αναχρηματοδότηση δανείων η Navios Acquisition

 ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Παππάς-R. Zagari: Γιατί ναυάγησε το σχέδιο τους για απόκτηση του στόλου της Bottiglieri