Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

MSC: Αναδιάρθρωση των κρουαζιερόπλοιων της σε Μεσόγειο, Βόρεια Ευρώπη και Βραζιλία

Ο Τζιανλουίτζι Απόντε της MSC

Ο Τζιανλουίτζι Απόντε της MSC

Ο ναυτιλιακός κολοσσός MSC Cruises του Τζιανλουίτζι Απόντε γνωστοποίησε το χειμερινό πρόγραμμα κρουαζιέρας για την περίοδο 2022 και 2023.

Η εταιρεία κρουαζιέρας αποφάσισε να αναπτύξει τα σύγχρονα κρουαζιερόπλοια της σε ορισμένα από τα δρομολόγια που προορίζονται να δώσουν μεγαλύτερη ώθηση στην επανέναρξη των κρουαζιέρων και τον χειμώνα.

Αναλυτικότερα:

Η MSC Bellissima θα αντικαταστήσει το αδελφό της πλοίο MSC Virtuosa στη Μεσόγειο, προσφέροντας ένα δρομολόγιο 7 διανυκτερεύσεων με ενδιάμεσους σταθμούς στα ιταλικά λιμάνια της Γένοβας, της Λα Σπέτσια, της Νάπολης και στη συνέχεια στην Πάλμα ντε Μαγιόρκα, στη Βαρκελώνη στην Ισπανία και στη Μασσαλία στη Γαλλία.

Το MSC Virtuosa θα αντικαταστήσει το MSC Preziosa στη Βόρεια Ευρώπη, προσφέροντας τα ήδη προγραμματισμένα ταξίδια στα “Μαργαριτάρια του Βορρά”, το χειμερινό δρομολόγιο που εγκαινίασε για πρώτη φορά το 2021. Οι κρουαζιέρες 7 διανυκτερεύσεων πραγματοποιούν κρουαζιέρες στο Αμβούργο στη Γερμανία, στο Zeebrugge για την Μπριζ και Βρυξέλλες στο Βέλγιο, Ρότερνταμ στην Ολλανδία, Χάβρη για το Παρίσι στη Γαλλία και Σαουθάμπτον για το Λονδίνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η MSC Preziosa θα έχει έδρα στο Santos της Βραζιλίας, προσφέροντας μια σειρά από μίνι κρουαζιέρες και 7 νύχτες δρομολογίων που περιλαμβάνουν την Ουρουγουάη και την Αργεντινή, καθώς και κρουαζιέρες με ενδιάμεσους σταθμούς στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας, τόσο για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, όσο για και το Καρναβάλι .

Στο τέλος της χειμερινής περιόδου, το MSC Preziosa θα μετακομίσει από τη Σάντος και το Ρίο ντε Τζανέιρο στη Βόρεια Ευρώπη με ένα Grand Voyage 22 διανυκτερεύσεων.

Διαβάστε επίσης:

Η United παρέλαβε το δεύτερο τάνκερ από τα τέσσερα συνολικά που αγόρασε

ITF: Υποχρέωσε αφερέγγυους εφοπλιστές να πληρώσουν οφειλόμενα σε ναυτικούς ύψους 37 εκατ. δολαρίων