Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Πώς συνδέεται η παγκόσμια κρουαζιέρα με Cosco, ΟΛΠ και MSC

Πειραιάς

Με τον αριθμό των τουριστών να αυξάνεται κάθε χρόνο, η παγκόσμια ζήτηση για κρουαζιέρες αυξάνει και αυτή με τη σειρά της, με τις προβλέψεις να αναφέρουν πως ο αριθμός των τουριστών θα ξεπεράσει τα 27 εκατομμύρια το 2018.

Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των αυξημένων επιβατών κρουαζιέρας κατασκευάζονται ήδη νέες προβλήτες όχι μόνο στα παραδοσιακά λιμάνια που εξυπηρετούν κρουαζιερόπλοια, αλλά και σε νέους προορισμούς που προωθούν οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στον τομέα της κρουαζιέρας, όπως οι περιοχές Καραϊβικής, Μεσογείου, Βορείου Ευρώπης, Ασίας, Αυστραλίας, κλπ.

Όσον αφορά τις παραγγελίες νεότευκτων κρουαζιερόπλοιων, αυτές αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο. Συγκεκριμένα έχουν τοποθετηθεί παραγγελίες για 84 πλοία μέχρι το 2025 με την πλειονότητα να αφορά πλοία 3ης γενεάς χωρητικότητας έως 6.000 επιβάτες και 2.800 πλήρωμα, με σύγχρονη τεχνολογία και πράσινη ενεργειακή διαχείριση. Παράλληλα κατασκευάζονται και πλοία μικρής χωρητικότητας “Expedition” έως 500 επιβάτες με μεγάλη πολυτέλεια και ειδικούς προορισμούς (Αρκτική, Αλάσκα, κλπ).

Λόγω της εισόδου στη βιομηχανία της κρουαζιέρας νέων κρουαζιερόπλοιων αποφάσισε η Cosco την επέκταση του επιβατικού λιμένα του Πειραιά στη νότια ζώνη για τη δημιουργία αρχικά δύο θέσεων για κρουαζιερόπλοια με τελικό στόχο τις έξι θέσεις. Το μήκος της κάθε μίας θα είναι μήκους 400 μέτρων για κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς.

Στο πλαίσιο της ανανέωσης του παγκόσμιου στόλου κρουαζιερόπλοιων, η MSC υπέγραψε συμβόλαια για τη ναυπήγηση 2+2 κρουαζιερόπλοιων σε κινεζική γιάρδα.

Σύμφωνα με τα σχέδια πρόκειται για κρουαζιερόπλοια roll-on/roll-off , μήκους 295 μέτρων και πλάτους 32 μέτρων, υπηρεσιακή ταχύτητα 23,5 κόμβων και μεταφορική ικανότητα 2.500 επιβατών. Θα διαθέτουν 534 πολυτελείς καμπίνες. Το πρώτο αναμένεται να πέσει στο νερό το 2020. Θα έχουν τη δυνατότητα να καίνε ως καύσιμο και LNG.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Αλαφούζος: Τι θα γίνει με τα 4 νεότευκτα VLCCs της Kyklades Maritime

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Σαραντίτης: Super deals με 2 νεότευκτα και ένα μεταχειρισμένο bulker για την W Marine

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέα εποχή για την Cosco στην Ελλάδα: Φέρνει «πλοίο-γίγα» στον Πειραιά