Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Σκλαβενίτης: Αλλάζει φιλοσοφία και μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι των διαφημίσεων και των φυλλαδίων

Γεράσιμος Σκλαβενίτης

Γεράσιμος Σκλαβενίτης

Η καλή φήμη της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση για την εταιρεία, της οποίας η μεγάλη επισκεψιμότητα, οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην ικανοποίηση των πελατών της. Τα σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης, δεν έχουν κάνει ποτέ διαφήμιση στην τηλεόραση και δεν έχουν μπει ποτέ μέχρι τώρα στο παιχνίδι των προσφορών με τα έντυπα. Η αλυσίδα δεν μοιράζει φυλλάδια, ούτε δίνει κουπόνια με τις εφημερίδες, ενώ δεν έχει εταιρική σελίδα στο Internet δεν ανοίγει τα καταστήματα της τις Κυριακές όταν το επιτρέπει ο νόμος.

Αυτό όμως πρόκειται να αλλάξει. Η οικογένεια Σκλαβενίτη που βρίσκεται στο επίκεντρο του επιχειρηματικού ενδιαφέροντος στην χώρα μας, ετοιμάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, για πρώτη φορά στην ιστορία της να κάνει άνοιγμα στην διαφημιστική αγορά.

Και αυτό διότι το deal απόκτησης της Μαρινόπουλος, βρίσκει την εταιρεία με ένα δίκτυο 650 καταστημάτων σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας και όχι μόνο στην Αθήνα, που είχει μέχρι πρόσφατα παρουσία η αλυσίδα. Η μεγάλη αυτή αλλαγή για την Σκλαβενίτης αλλά και το στοίχημα που καλείται να κερδίσει μετά την απόκτηση της Μαρινόπουλος, κρίθηκε ότι δεν μπορεί να γίνει χωρίς μία δυνατή είσοδο στην διαφημιστική αγορά, προκειμένου να γίνει γνωστή και εκτός Αθήνας.

Σε υπερμάρκετ του ομίλου κυκλοφορούν ήδη τα πρώτα φυλλάδια με προϊόντα ενώ σύντομα αναμένεται να μπει και στο παιχνίδι της τηλεοπτικής -και όχι μόνο – διαφήμισης. Πληροφορίες αναφέρουν πως η αλυσίδα βρίσκεται σε διεργασίες για τη δημιουργία διαφημιστικού τηλεοπτικού spot που θα «τρέξει» σε μια προσπάθεια να γίνει ευρέως γνωστή και στην υπόλοιπη χώρα. Επίσης οι προσφορές και τα φυλλάδια θα επαναφέρουν το δίκτυο της πρώην Μαρινόπουλος σε βιώσιμη πορεία ενώ με την αύξηση των πωλήσεων θα εξυπηρετηθεί ο δανεισμός.

Μέχρι στιγμής ο τζίρος του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος κινείται στα 70 εκατ. ευρώ μηνιαίως, ποσό το οποίο είναι κοντά στον αναθεωρημένο στόχο ο οποίος τέθηκε μετά την καθυστέρηση στην έκδοση της απόφασης από το Πρωτοδικείο.

Όπως και να έχει οι επόμενοι μήνες προμηνύονται ιδιαίτερα θερμοί, αφού όλοι οι παίκτες θα προσπαθήσουν να κρατήσουν και να ενισχύουν την θέση τους. Η «επέλαση» του Σκλαβενίτη, μέσω της διαφήμισης και των φυλλαδίων δημιουργεί νέα δεδομένα και αλλάζει τους συσχετισμούς.