Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Βαρδής Βαρδινογιάννης: Γιατί στέλνει για scrap ακόμη ένα tanker της Avin

Βαρδής Βαρδινογιάννης

Βαρδής Βαρδινογιάννης. Motor Oil

Συνεχίζεται σταδιακά η ανανέωση της  ναυτιλιακής εταιρεία Avin International, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Βαρδής Βαρδινογιάννης.

Αυτή τη φορά ο κ. Βαρδινογιάννης αποφάσισε να στείλει στα διαλυτήρια ένα από τα δεξαμενόπλοια που είχε η Avin στο στόλο της.

Ο λόγος για το tanker Kriti Amethyst (χωρητικότητας 45.614-dwt και κατασκευής 1996 στα ουκρανικά ναυπηγεία Chernomorosky Shipyard), το οποίο πουλήθηκε για scrap στο Bangladesh. Η ναυτιλιακή θα βάλει 5,3 εκατομμύρια δολάρια με την ολοκλήρωση του deal.

Μέσα στο 2017 η Avin έχει προχωρήσει στην πώληση τεσσάρων tanker της -όλα κατασκευασμένα τη δεκαετία του 1990. Συγκεκριμένα έχει πουλήσει ένα δεξαμενόπλοιο τύπου MR, δύο aframaxes και ένα suezmax.

Τον Ιούλιο η εταιρεία είχε στείλει για scrap το tanker Ιmpros (χωρητικότητας 101.605-dwt και κατασκευής 1994) στην Ινδία.

Η ναυτιλιακή είχε παραγγείλει, τη δεκαετία του 1990, συνολικά έξι MR tankers στις  ουκρανικές γιάρδες Chernomorosky, με το κάθε πλοίο να κοστολογείται στα 30 εκατομμύρια δολάρια.

Βέβαια ο κ. Βαρδινογιάννης δεν μένει ανενεργός στον τομέα των αγορών, με την τελευταία αναφορά να θέλει την Avin να έχει προχωρήσει στην αγορά του μεταχειρισμένου tanker BLS Advance (χωρητικότητας 84.999-dwt και κατασκευής 2002) από την Blue Line Shipping, η οποία έχει την έδρα της στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Αυτό είναι το τρίτο tanker που αγοράζει η Avin από τη Blue Line Shipping τα τελευταία δύο χρόνια. Η δεύτερη εξαγορά από την BLS αφορούσε το δεξαμενόπλοιο τύπου aframax BLS Ability (χωρητικότητας 84.999-dwt και κατασκευής 2002).  Το εν λόγω aframax πωλήθηκε στην Avin για το ποσό των 9 εκατ. δολαρίων από τη  (BLS). H πρώτη αγορά της Avin ήταν το Marianna VV (πρώην BLS Amity, χωρητικότητας 84.999-dwt και κατασκευής 2002), σε μια συμφωνία που έλαβε χώρα το Μάιο του 2015 και το κόστος της είχε αγγίξει τα 20 εκατομμύρια δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι βλέπει για την αγορά των containerships η Stifel

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Επιστρέφει στη Lion Shipbrokers ένα από τα ιδρυτικά της στελέχη

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Δεύτερο tanker της Dynacom στο pool Suez8 της Navig8