Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Α. Φράγκου: “Σπίτι” η Navios Acquisition για τα 17 τάνκερ της First Ship Lease Trust;

Φράγκου ναυτιλία

Αγγελική Φράγκου. Πρόεδρος και Διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings Inc

Είδηση έβγαλε η Αγγελική Φράγκου, μιλώντας χθες σε αναλυτές μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τριμήνου της Navios Acquisition, καθώς άφησε να εννοηθεί ότι αν η προσπάθεια της μητρικής Navios Holdings να εξαγοράσει το σύνολο του στόλου της First Ship Lease Trust, τα περισσότερα από τα πλοία αυτά θα καταλήξουν στην Navios Acquisition.

Ο στόλος της First Ship Lease Trust, την εξαγορά του οποίου διεκδικεί η Αγγελική Φράγκου, αποτελείται από 22 συνολικά πλοία, εκ των οποίων τα 17 είναι τάνκερ μεταφοράς προϊόντων, χημικών και πετρελαίου (τα άλλα πέντε είναι containerships), και “αναπόφευκτα αυτό είναι το σπίτι για αυτά τα πλοία”, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η ίδια η επικεφαλής του ομίλου Navios για τη θυγατρική του ομίλου που ασχολείται με τα τάνκερ.

Πάντως, η ίδια ξεκαθάρισε πως οι σχετικές συζητήσεις βρίσκονται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και ακόμη δεν έχει διεξαχθεί ο οικονομικός έλεγχος που θα καθορίσει το αν και πώς θα γίνει η αγοραπωλησία. Δεν παρέλειψε όμως να επισημάνει πως τα πλοία αυτά θα φέρουν αξιόλογα έσοδα προ φόρων στον όμιλο, καθώς και ότι η επέκταση στην αγορά των τάνκερ προϊόντων είναι ιδιαίτερα ελκυστική αυτήν την περίοδο. Ανέφερε μάλιστα χαρακτηριστικά πως είναι ένας “όμορφος” στόλος.

Είναι φανερό πως η πτώση της κερδοφορίας της Navios Acquisition στο πρώτο τρίμηνο του έτους δεν πτοεί ιδιαίτερα την Αγγελική Φράγκου, που αισιοδοξεί για την πορεία της ναυτιλιακής.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, τα κέρδη της εισηγμένης στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακής μειώθηκαν λόγω της αδύναμης ναυλαγοράς και διαμορφώθηκαν στα 5,6 εκατ. δολάρια, έναντι κερδών ύψους 23,8 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Παράλληλα, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,04 δολάρια, έναντι κερδών ανά μετοχή ύψους 0,15 δολάρια πέρσι.

«Το επιχειρηματικό μας μοντέλο έχει δυο διακριτά χαρακτηριστικά. Πρώτον, επικεντρωνόμαστε στις μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις όταν αυτό είναι δυνατό. Αυτό μας αποφέρει κέρδη μεγαλύτερα του μέσου όρου της αγοράς, μάλιστα, ο μέσος όρος των ναύλων των πλοίων μας ήταν κατά 42% υψηλότερος από το μέσο όρο της spot αγοράς. Δεύτερον, στοχεύουμε σε οικονομίες κλίμακας, μέσω της σχέσης που διατηρούμε με τη Navios Maritime Holdings», δήλωσε η Αγγελική Φράγκου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αγγελική Φράγκου: Έπεσαν κατά 18 εκατ. τα κέρδη, αλλά αισιοδοξεί

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ανανέωσης συνέχεια για τη Neda Maritime (οικογένεια Λυκιαρδόπουλου)

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Λιβανός: Η GasLog Partners άντλησε σχεδόν 140 εκατ. δολάρια και ετοιμάζεται να πάρει πλοίο από τη μητρική της