Ένας ακόμα αναλυτής αναθεωρεί προς τα κάτω τις εκτιμήσεις του για τις οικονομικές επιδόσεις της ναυτιλιακής Tsakos Energy Navigation (TEN) του εφοπλιστή Νικόλα Τσάκου για το 2017, λόγω των επίμονων δυσκολιών στην αγορά των τάνκερ.
Μετά τον James Jang της Maxim Research, που μετρίασε τις εκτιμήσεις του για την κερδοφορία της TEN το 2017 και το 2018, τον ίδιο δρόμο ακολουθεί και ο Magnus Fyhr της Seaport Global Securities, αναθεωρώντας την εκτίμησή του για τα κέρδη ανά μετοχή της TEN το 2017 από τα 0,16 δολάρια ανά μετοχή στα 0,02 δολάρια ανά μετοχή, αποδίδοντας την απόφαση αυτή στο απογοητευτικό περιβάλλον στην αγορά των τάνκερ στο τρίτο τρίμηνο και στην αρχή του τέταρτου τριμήνου του έτους.
Ωστόσο, ο Fyhr διατηρεί την εκτίμησή του για κέρδη ύψους 0,89 δολαρίων ανά μετοχή το 2018 για την TEN, υπολογίζοντας ότι η μέση τιμή ναύλωσης για πλοία suezmax το 2018 θα είναι στα 25.000 δολάρια ημερησίως και για πλοία aframax στα 20.000 δολάρια ημερησίως, όταν για το 2017 τα αντίστοιχα ποσά είναι 12.575 και 11.575 δολάρια ημερησίως.
Πάντως, ο αναλυτής της Seaport εκτιμά πως “οι αξίες των πλοίων φτάνουν στο κατώτατο σημείο τους και είμαστε στα πρώιμα στάδια μίας ανάκαμψης στην αγορά των τάνκερ”.