Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

My Market: Πώς προετοιμάζεται ενόψει του «δεύτερου κύματος» – Η εκτόξευση του e-shop κατά 235% και τα νέα καταναλωτικά ήθη

Αριστοτέλης Παντελιάδης, διευθύνων σύμβουλος METRO

Πανέτοιμη να ανταποκριθεί στο ενδεχόμενο ενός δεύτερου lockdown δηλώνει η αλυσίδα METRO. Η ελληνική εταιρεία σούπερ μάρκετ παρά τη θερινή ραστώνη έχει προχωρήσει σε μια σειρά από κινήσεις, προκειμένου να προετοιμασθεί κατάλληλα για την πιθανότητα νέας έξαρσης της πανδημίας και τη συνακόλουθη έκρηξη της ζήτησης για καταναλωτικά αγαθά.

«Ακολουθούμε κατά γράμμα και χωρίς παρεκκλίσεις τις οδηγίες των αρχών», σημειώνουν πηγές της εταιρείας μιλώντας στο mononews.gr, προσθέτοντας πως εδώ και μερικές εβδομάδες έχει εντατικοποιηθεί η τήρηση των μέτρων προστασίας από τους υπαλλήλους του δικτύου (χρήση μάσκας, γάντια και αντισηπτικά).

Μάλιστα, όπως λένε, όταν υπάρχουν συμπτώματα ή κρούσματα στο συγγενικό περιβάλλον των εργαζομένων, τότε και πάλι ακολουθώντας τις οδηγίες των αρχών παραμένουν άμεσα στην οικεία τους και εφόσον κρίνεται απαραίτητο κάνουν το τεστ.

Κινήσεις γίνονται και όσον αφορά στη διασφάλιση της επάρκειας αγαθών στα ράφια των καταστημάτων. Στο πλαίσιο αυτό, έχει επικοινωνήσει ήδη με τους προμηθευτές της και τους έχει ζητήσει να έχουν επάρκεια υλικών συσκευασίας και πρώτων υλών, αλλά και να είναι προετοιμασμένοι παραγωγικά για να ανταποκριθούν σε αυξημένες παραγγελίες και ανάγκες.

Η εμπειρία του lockdown το δίμηνο Μαρτίου – Απριλίου, όπου το σύνολο του λιανεμπορίου τροφίμων ήρθε αντιμέτωπο με μια υπερβολική αύξηση της ζήτησης λειτούργησε καταλυτικά στην καλύτερη οργάνωση και θωράκιση της εταιρείας έναντι τέτοιων ακραίως καταστάσεων. Μάλιστα, κύκλοι της εταιρείας εκτιμούν πως πλέον η εταιρεία είναι απόλυτα έτοιμη σε ένα πιθανό δεύτερο lockdown και σε μία ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού με ιδία μέσα και με εξωτερικούς συνεργάτες.

Αυξήθηκαν 12 φορές οι εγγραφές στο eshop

Την ίδια ώρα, οι ηλεκτρονικές παραγγελίες που δέχεται η αλυσίδα μέσω του eshop μετά την αλματώδη άνοδο στη διάρκεια του Lockdown (5 φορές πάνω) έχουν πλέον σταθεροποιηθεί. Ωστόσο, η δυναμική παραμένει καθώς ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών εκπαιδεύθηκε, εξοικειώθηκε και υιοθέτησε αυτόν τον νέο τρόπο αγορών που προσφέρει το ηλεκτρονικό κατάστημα και μετά την καραντίνα.

Μεσοσταθμικά στο επτάμηνο του 2020, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσω του eshop.mymarket.gr αυξήθηκαν κατά 235% σε σχέση με το 2019 ενώ είναι διπλάσιες σε σχέση με τον Φεβρουάριο 2020. Να σημειωθεί πως οι πωλήσεις του eshop στη διάρκεια του lockdown αυξήθηκαν περίπου πέντε φορές σε σχέση με τον Φεβρουάριο 2020 ενώ οι νέες εγγραφές αυξήθηκαν 12 φορές! Το πιο σημαντικό, όπως λένε πηγές της εταιρείας, «είναι η διακράτηση των omnichannel πελατών μας οι οποίοι διατήρησαν τον ρυθμό ηλεκτρονικών αγορών ακόμα και 3 μήνες μετά την περίοδο του lockdown».