Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις και Μυτιληναίος στη μάχη για το ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ προϋπολογισμού €290 εκατ.

ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις και Μυτιληναίος στη μάχη για το ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ προϋπολογισμού €290 εκατ.

Γιώργος Περιστέρης, Ευθύμιος Μπουλούτας και Ευάγγελος Μυτιληναίος

Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού (ΒΙ διάλογος) για το έργο ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη, τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα της Κρήτης (γνωστού ως ΒΟΑΚ) περνούν έπειτα από απόφαση που υπογράφει ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, 4 εταιρείες – κοινοπραξίες.

Πρόκειται για τις:

1. Ένωση προσώπων Αυτοκινητόδρομος Αριάδνη,

2. ΓΕΚ Τέρνα,

3. Άκτωρ Παραχωρήσεις και

4. Ένωση Μυτιληναίος – Intertoll Europe.

Εκτός της διαδικασίας τέθηκε η ισραηλινή εταιρεία Shikun Binui LTD, η οποία είχε αρχικά εκδηλώσει ενδιαφέρον, ενώ από την κοινοπραξία της Μυτιληναίος αποχώρησε η Acciona Concesiones.

Το ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο 22,44 χλμ. και παράπλευρο – κάθετο δίκτυο 9,65 χλμ., ενώ το εκτιμώμενο κόστος είναι 290 εκατ. ευρώ. Έχει κατατεθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Σημειώνεται ότι το μεγαλύτερο τμήμα του ΒΟΑΚ Χανιά – Ηράκλειο (157,5 χλμ. και παράπλευρο κάθετο δίκτυο περίπου 150 χλμ.) θα γίνει με Σύμβαση Παραχώρησης με εκτιμώμενο κόστος 1,32 δισ. ευρώ.

Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, συνολικού μήκους σχεδόν 300 χιλιομέτρων, θα ενώνει το νησί της Κρήτης από τον Κίσσαμο ως τη Σητεία και είναι εκτιμώμενου προϋπολογισμού άνω των 2 δισ. ευρώ. Για το σημαντικό αυτό έργο για το νησί έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, ύψους 427 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Μυτιληναίος, Άβαξ και Ιντρακάτ στη μάχη για τα κέντρα Πολιτικής Προστασίας, ΣΔΙΤ αξίας €131,5 εκατ.

Μητσοτάκης: Θα λύσουμε οριστικά το ζήτημα το απορριμμάτων της Πελοποννήσου

Κώστας Καραμανλής: Μέσα στο 2022 τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα