Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Οι εταιρείες που άλλαξαν λογότυπο και τα θαλάσσωσαν

Όταν μία μεγάλη εταιρεία αποφασίζει να αλλάξει το λογότυπό της με το οποίο είναι γνωστή στο ευρύ κοινό, η διαχωριστική γραμμή μεταξύ της επιτυχίας και της καταστροφής είναι δυσδιάκριτη. Όπως και κάθε χρόνο, έτσι και φέτος αρκετές ήταν οι εταιρείες που αποφάσισαν να «φρεσκάρουν» τα λογότυπά τους, και τα αποτελέσματα δεν ήταν πάντα τα επιθυμητά. Το Business Insider μελέτησε όλες τις φετινές αλλαγές λογοτύπων και καταγράφει τις εννέα χειρότερες:

  1. Lenovo


Η Lenovo είναι μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη κινεζική εταιρεία στον χώρο της τεχνολογίας. Προσέλαβε την Saatchi and Saatchi για μία αλλαγή στο λογότυπό της που θα το καταστήσει ισάξιο των άλλων μεγάλων της τεχνολογίας, όμως το αποτέλεσμα είναι μάλλον απογοητευτικό.

  1. Verizon

Μεταξύ των σχεδιαστών το λογότυπο της Verizon δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα δημοφιλές, όμως και το νέο της λογότυπο, με την υπογραφή της Pentagram, δεν αλλάζει τα δεδομένα. Η γραμματοσειρά είναι βελτιωμένη, όμως το μικρό «τσεκ» αφαιρεί πόντους από τη συνολική εικόνα του λογοτύπου.

  1. CBS Sports

Το πρώτο αναθεωρημένο λογότυπο του CBS Sports μετά από 35 χρόνια επίσης αποδεικνύεται κατώτερο των περιστάσεων. Η νέα γραμματοσειρά και το «κουτί» γύρω από το όνομα του δικτύου εν τέλει δείχνουν συντηρητικά και βαρετά.

  1. TBS

Το αμερικανικό δίκτυο TBS, γνωστό για τα σίριαλ και την εκπομπή του Conan O’Brien που μεταδίδει, εμπιστεύθηκε έναν σχεδιαστή της Webster για να αποδώσει στο λογότυπό του μία «ιδέα» από το μοντέρνο λογότυπο του MTV, όμως το αποτέλεσμα μοιάζει αταίριαστο με το προφίλ του δικτύου.

5. Quest Diagnostics

Η Quest Diagnostics ανέθεσε στην InterbrandHealth την αναμόρφωση του λογοτύπου της, και μολονότι η νέα γραμματοσειρά δείχνει «καθαρή», το νέο λογότυπο μοιάζει «φτηνό», λόγω της χρήσης ντεγκραντέ (αποχρώσεις του ίδιου χρώματος σε βαθμιαία αλλαγή) και των διόλου ελκυστικών οβάλ.

4. Best Western

Η αλυσίδα ξενοδοχείων Best Western ανέθεσε στην MiresBall να μετασχηματίσει το παλιό, αλλά μοναδικό της λογότυπο. Το αποτέλεσμα μοιάζει με μία κακή απομίμηση του σήματος της Procter and Gamble.

3. Medium

Η εκδοτική πλατφόρμα Medium συνεργάστηκε με την PSY/OPS για να αλλάξει το απλό «Μ» σε γραμματοσειρά Stag, σε μία παράξενη γεωμετρική φιγούρα που συνδυάζει μυτερές και στρογυλλεμένες γωνίες.

2. Daimler AG

H μητρική εταιρεία της Mercedes ανέθεσε στην Realgestalt να επανασχεδιάσει το λογότυπό της με κυρίαρχο χρώμα το καθαρό, στιλπνό ασημί. Όταν εμφανίζεται σε επαγγελματικές κάρτες, το νέο λογότυπο δείχνει πολύ ωραίο, όμως η ψηφιακή εφαρμογή, άγνωστο γιατί, χρησιμοποιεί ένα ψευδομεταλλικό ντεγκραντέ που κάνει την εικόνα του λογοτύπου «φτηνή».

1. Merck

Η γερμανική εταιρεία Merck είναι η παλιότερη φαρμακευτική εταιρεία του κόσμου. Όμως το νέο της λογότυπο είναι παράξενο και αταίριαστο με την εταιρεία.

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

http://www.mononews.gr/dite-tin-apistefti-vila-tou-50-cent-pou-vgike-sto-sfiri-gia-6-ek-dolaria/63070