Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Ακόμα επτά τάνκερ του Wilbur Ross στην Norient

Wilbur Ross, ετών 78 , CEO Capital

Wilbur Ross

Επτά ακόμα τάνκερ της Diamond S Shipping (συμφερόντων του Wilbur Ross) προστέθηκαν στο νηολόγιο της Norient, του συνεργατικού pool της Norden με την Interorient, όπως αποκαλύφθηκε με τα αποτελέσματα τριμήνου που ανακοίνωσε η Norden,

Η Diamond S αποσύρθηκε νωρίτερα φέτος από το pool Handytankers της Maersk και η μεταφορά των τάνκερ της στην Norient ήταν κάτι το αναμενόμενο, καθώς αποτελεί το τρίτο μέλος της ήδη από πέρυσι, όταν και τοποθέτησε τα πρώτα οκτώ τάνκερ της σε αυτήν. Κατά τη διάρκεια του 2016, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου που ανακοίνωσε η Norden, ο αριθμός των τάνκερ της Diamond S στο pool αυξήθηκαν σε 15.

Κατά τ’ άλλα, τα αποτελέσματα τριμήνου της Norden προκαλούν προβληματισμό, καθώς η εταιρεία παρουσίασε στο δεύτερο τρίμηνο του 2016 προσαρμοσμένες ζημίες ύψους 4 εκατομμυρίων δολαρίων, όταν κατά την ίδια περίοδο του 2015 είχε καταγράψει κέρδη 29 εκατομμυρίων δολαρίων. Οι μεγαλύτερες ζημίες προήλθαν από τον τομέα dry bulk (11 εκατομμύρια δολάρια), ενώ από τον τομέα των τάνκερ έφτασαν τα 7 εκατομμύρια δολάρια.

Η Norden το τελευταίο διάστημα έχει προχωρήσει σε δυναμικές κινήσεις για να περιορίσει τις δαπάνες της, και έχει προπληρώσει συμβόλαια συνολικής αξίας 80 εκατομμυρίων ευρώ, γλιτώνοντας περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ με τον τρόπο αυτό. Έχει επίσης αποχωρήσει από την αγορά post-panamax, πουλώντας τέσσερα πλοία τύπου handysize, ενώ σχεδιάζει την αποχώρησή της και από τα capesizes, με στόχο να επικεντρώσει την προσοχή της σε δύο από τους σημαντικότερους υποτομείς της αγοράς ξηρού φορτίου: σε πλοία τύπου supramax και panama, στα οποία σκοπεύει να επενδύσει τα έσοδά της από τις πωλήσεις πλοίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Norden, Jan Rindbo, δήλωσε πάντως αισιόδοξος ότι η εταιρεία είναι καλά προετοιμασμένη για μία αγορά ξηρού φορτίου που, παρά τη μικρή βελτίωση στο δεύτερο τρίμηνο του έτους, εξακολουθεί να δείχνει προκλητική, και μία αγορά τάνκερ που αναμένεται να χαρακτηριστεί από χαμηλότερες τιμές ναύλων στο δεύτερο μισό του έτους.

Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

http://www.mononews.gr/o-grimaldi-etimazete-na-pari-ton-elegcho-tis-finnlines-meta-ti-dimosia-protasi-gia-tin-hellenic-seaways/67932