Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Ισμήνη Παναγιωτίδη: Σε ποια ελληνική ναυτιλιακή κατέληξε bulker της Pavimar

Ισμήνη Παναγιωτίδη: Επικερδής πώληση από την Pavimar

Ισμήνη Παναγιωτίδη, επικεφαλής Pavimar

Με ένα νέο deal ξεκίνησε το 2018 για την ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Aims Shipping, της οποίας ηγούνται ο Στέφανος Πεσμαζόγλου και ο Μιχάλης Στασινόπουλος. Η ναυτιλιακή αγόρασε ένα supramax bulker από την επίσης ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Pavimar (με επικεφαλής την Ισμήνη Παναγιωτίδη) έναντι 12,4 εκατ. δολαρίων.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν ναυλομεσιτικές πηγές, η αγορά πραγματοποιήθηκε την τελευταία εβδομάδα του 2017, και αφορά το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου supramax Queen P (χωρητικότητας 51.241-dwt και κατασκευής 2009 (μετονομάστηκε σε Seven Lady).

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η πώληση αυτή αποφέρει κέρδος 2,4 εκατομμυρίων δολαρίων στην Pavimar, καλύπτοντας την εξαγορά που είχε πραγματοποιήσει η ναυτιλιακή τον Μάιο του 2017, η οποία αφορούσε το bulker Chavin Queen από την ιαπωνική εταιρεία NS United Kaiun Kaisha.

H Pavimar  ξεκίνησε την πορεία την στην Αθήνα πριν από τέσσερα περίπου χρόνια. Ο στόλος της πλέον απαρτίζεται από 13 φορτηγά πλοία: ένα capesize, δύο kamsarmaxes, πέντε panamaxes και ακόμη πέντε supramaxes, με τον μέσο όρο ηλικίας των πλοίων να υπολογίζεται στα 9 χρόνια.

Η τελευταία κίνηση της εταιρείας της οποίας ηγείται η κ. Παναγιωτίδη ήταν τον Οκτώβριο, όταν η εταιρεία προχώρησε στην αγορά του Tenmyo Maru (χωρητικότητας 58.749-dwt και κατασκευής 2008) από την ιαπωνική Kambara Kisen. Το bulker κόστισε στην Pavimar 13,8 εκατομμύρια δολάρια, τιμή λίγο υψηλότερη από την αναμενόμενη.

Όσον αφορά την Aims Shipping, η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από επτά χρόνια, το 2011, σε μία περίοδο που οι αγορές των containerships και dry bulks ήταν σε περίοδο ύφεσης. Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από επτά πλοία: δύο containerships και πέντε bulk carries, εκ των οποίων τα δύο είναι supramaxes και τα τρία panamaxes. Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου υπολογίζεται στα 15 έτη.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ν. Τσάκος: Ποια είναι η εταιρεία που αγόρασε τα δύο τάνκερ suezmax της TEN

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Λιβανός: Κεφάλαια 111 εκατ. ευρώ στα ταμεία της GasLog Partners

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οι νέες κινήσεις των Ελλήνων εφοπλιστών στα LR1 tankers