Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business Of Fashion

Η Ολίβια Παλέρμο εισέρχεται στο χώρο του retail με δική της online boutique 

Μία γυναίκα με όραμα και στρατηγική

Το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα με αξεσουάρ επανέφερε, μετά από ένα διάλειμμα, η επιχειρηματίας και fashion influencer, Ολίβια Παλέρμο.

Η ιστοσελίδα είχε ανοίξει για πρώτη φορά το 2011, ωστόσο έκλεισε, επαναπροσδιορίστηκε και επέστρεψε δυναμικά.

Διαθέτει συνολικά 25 brands, μεταξύ των οποίων, είναι και ανερχόμενα brands, που πρόκειται να συζητηθούν στο μέλλον, αλλά και την μικρή συλλογή που δημιούργησε η ίδια σε συνεργασία με τον πολυτελές οίκο Karl Lagerfeld.

Μπορεί κανείς να βρει από πασμίνες 45 δολ. μέχρι και μπότες των 1.200 δολαρίων.

H 33χρονη Νεοϋορκέζα, που έχει στο ενεργητικό της πολλά διάσημα εξώφυλλα και συνεργασίες με την αφρόκρεμα της μόδας ως σχεδιάστρια, μέσα από την ιστοσελίδα, στην οποία έδωσε το όνομά της, μας παρουσιάζει τις απόψεις της για το ντύσιμο, τα τελευταία fashion news και βέβαια μια «διαφορετική» μπουτίκ, με βάση το δικό της εκλεπτυσμένο και ταυτόχρονα hip στυλ.

Με 6 εκατομμύρια followers στο Instagram, η Ολίβια Παλέρμο είναι από τα πιο «καυτά» ονόματα στο χώρο της μόδας και το νέο αυτό e-shop προβλέπεται να αλλάξει τα δεδομένα του retail.

Αρχικά, το ηλεκτρονικό κατάστημα θα διαθέτει μόνο αξεσουάρ, ωστόσο στη συνέχεια θα επεκταθεί και στην ένδυση.

Ολίβια Παλέρμο
Olivia Palermo x Karl Lagerfeld

Η Ολίβια Παλέρμο από την φωτογράφιση για το Footwear News