Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business Of Fashion

H&M: Προβληματισμός από τη συγκρατημένη αύξηση των πωλήσεων

H&M

Η αύξηση των πωλήσεων της γνωστής αλυσίδας ενδυμάτων Hennes & Mauritz (Η&Μ) σημείωσε επιβράδυνση κατά τους δύο κρίσιμους μήνες, Ιούλιο και Αύγουστο, εμποδίζοντας την προσπάθεια του σουηδικού ομίλου να βάλει τέλος στην τριετή πτώση των κερδών του.

Ειδικότερα, η ανάπτυξη των πωλήσεων επιβραδύνθηκε στο 6% στο συγκεκριμένο δίμηνο, από 12% τον Ιούνιο, επισήμαναν οι αναλυτές της Berenberg, με βάση τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία τη Δευτέρα. Οι μετοχές της υποχώρησαν κατά 3,2%.

Η H&M προσπαθεί να μειώσει το υψηλό επίπεδο των αποθεμάτων, το οποίο ανερχόταν στα 40 δισεκατομμύρια κορώνες (4,2 δισεκατομμύρια δολάρια) στα τέλη Ιουνίου. H αλυσίδα λιανικών πωλήσεων αντιμετωπίζει δυσκολίες τα τελευταία χρόνια, καθώς η προτίμηση των καταναλωτών για τα ρούχα της έχει περιοριστεί και αναζητά τρόπους να κερδίσει και πάλι το ενδιαφέρον.

Ο ανταγωνιστικός όμιλος Inditex (Zara) αυτό το μήνα εμφάνισε αύξηση των πωλήσεων, ενώ η Primark ανακοίνωσε μείωση των εσόδων. Η H&M έχει μειώσει σημαντικά τις τιμές πρόσφατα. Για παράδειγμα διαθέτει  skinny τζιν στην τιμή των 5,99 δολαρίων και φόρεμα με ζώνη αξίας 17,99 δολαρίων.

Η εταιρεία δήλωσε ότι οι καλοκαιρινές κολεξιόν της είχαν απήχηση στο κοινό και αυτό βοήθησε στην αύξηση του μεριδίου αγοράς. Η αύξηση των πωλήσεων στο τρίμηνο κατά 8% σε τοπικά νομίσματα , δείχνει ότι μέρος της αύξησης των εσόδων προέρχεται από συναλλαγματικές κινήσεις. Μια ασθενέστερη κορώνα καθιστά πιο δαπανηρή την προμήθεια προϊόντων από την Ασία, η οποία θα μπορούσε να μειώσει την κερδοφορία.

Η μετοχή της H&M έχει καταγράψει άνοδο 47% φέτος. Η εταιρεία θα ανακοινώσει αναλυτικά τα αποτελέσματα τριμήνου στις 3 Οκτωβρίου 2019.