Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Bloomberg

Δύο χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας δημιουργεί η Amazon στη Γαλλία

Δύο χιλιάδες μόνιμες νέες θέσεις εργασίας θα δημιουργήσει φέτος η Amazon.com στη Γαλλία, με στόχο την ενίσχυση της γαλλικής οικονομίας. Η Amazon, η οποία πέρυσι δημιούγησε άλλες 1.500 νέες θέσεις εργασίας στη Γαλλία, αναζητεί εργαζομένους για να στελεχώσουν τα κέντρα διανομής και τα κέντρα διαλογής της, ενώ νέες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν και στον τομέα των υπηρεσιών παράδοσης. Με την επέκταση αυτή, το εργατικό δυναμικό που απασχολεί η εταιρεία στη Γαλλία θα αυξηθεί πάνω από 30%, ενώ ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων της θα ξεπεράσει τους 7.500, μέχρι τα τέλη του 2018.

«Το γαλλικό οικονομικό πλαίσιο μας εμπνέει εμπιστοσύνη και μας ενθαρρύνει να επενδύσουμε», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Frederic Duval, επικεφαλής της Amazon France. «Έχουμε περισσότερους πελάτες, αλλά και περισσότερες επιχειρήσεις, και καθώς έχουμε περισσότερες επιχειρήσεις, προσλαμβάνουμε περισσότερους. Πιστεύουμε ότι αυτή η δραστηριότητα είναι βιώσιμη, επομένως προσλαμβάνουμε άτομα με συμβάσεις μόνιμης απασχόλησης», τονίζει.

Τα σχέδια αυτά είναι η πιο πρόσφατη ένδειξη ότι η πολυαναμενόμενη οικονομική ανάκαμψη της Γαλλίας αρχίζει να δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας. Το ποσοστό ανεργίας στη Γαλλία υποχώρησε στο 8,9% το τέταρτο τρίμηνο, στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων εννέα περίπου ετών, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη η στατιστική αρχή της χώρας, η Insee.

Ο κ. Duval δήλωσε ότι δεν υπάρχει «απολύτως» καμία σχέση μεταξύ της δημιουργίας θέσεων εργασίας και μιας διευθέτησης που επετεύχθη αυτόν το μήνα με τις γαλλικές φορολογικές αρχές. «Αυτό το πρόβλημα έχει πλέον διευθετηθεί και δεν έχουμε πια καμία διαμάχη με το κράτος σε αυτό το θέμα», είπε.

Η Amazon έχει επενδύσει περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια ευρώ στη Γαλλία από το 2010.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Artistic Denim: Η βιομηχανία από το Πακιστάν που κατέκτησε Zara και Next

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς η Gucci κέρδισε τους millenials και ξεπέρασε την Hermes