Μεγάλα έσοδα ύψους έως και 51,5 εκατ. δολαρίων αναμένεται να συγκεντρώσει η ναυτιλιακή Star Bulk Carriers, της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Πέτρος Παππάς, από την πώληση μετοχών στα funds Oaktree Capital Management και Senator Investment Group.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε ότι ήλθε σε ιδιωτική συμφωνία με τις Oaktree και Senator με σκοπό να πουλήσει στα δυο funds 6.310.272 κοινές ονομαστικές μετοχές στην τιμή των 8,154 δολαρίων/μετοχή.
Σύμφωνα με την Star Bulk, η συγκεκριμένη ιδιωτική τοποθέτηση πρόκειται να κλείσει στις αρχές του Φεβρουαρίου, ενώ αναμένεται να φέρει στα ταμεία της ναυτιλιακής ακαθάριστα έσοδα ύψους 51,5 εκατ. δολαρίων. Ακόμα, η διοίκηση της εταιρείας συμφώνησε να μεταβιβάσει τα δικαιώματα του shelf registration (έγγραφη δήλωση στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς ότι θα προχωρήσει σε δημόσια προσφορά μετοχών και χρεογράφων σε ορίζοντα 2ετίας) στους επενδυτές ώστε εκείνοι να μπορέσουν να προχωρήσουν σε μεταπώληση των μετοχών.
- Η μετοχή της εταιρείας στη συνεδρίαση της Wall Street της Δευτέρας 23/1 στις 17.30 (ώρα Ελλάδος) διαπραγματεύονταν στα 9,43 δολάρια με άνοδο της τάξεως 4,08%. Μπορείτε να δείτε εδώ live τη διακύμανση της μετοχής.
Κατόπιν της ολοκλήρωσης της ιδιωτικής τοποθέτησης, πρόκειται να τροποποιηθούν και τα ποσοστά κοινών μετοχών που κατέχουν στη ναυτιλιακή τα 2 funds. Συγκεκριμένα, το ποσοστό της Oaktree αναμένεται να διαμορφωθεί στο 51,4%, ενώ εκείνο της Senator στο 6,5%.
Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 7 Δεκεμβρίου, η πιο πρόσφατη κίνηση στην οποία προχώρησε ο κ. Παππάς σε συνεργασία με την Oaktree ήταν η σύσταση μιας νέας επενδυτικής εταιρείας η οποία θα παρέχει χρηματοδότηση σε μικρομεσαίες ναυτιλιακές εταιρείες.
Το νέο αυτό επενδυτικό σχήμα θα ονομάζεται Meerbaum Capital Solutions, με τον Έλληνα εφοπλιστή να συμμετέχει δυναμικά στο εγχείρημα, στο οποίο διαχειριστικό ρόλο θα αναλάβουν οι τραπεζικοί Martin Hugger και Hamish Norton, οι οποίοι εργάζονται σε μια από τις ναυτιλιακές συμφερόντων του κ. Παππά, την Oceanbulk Containers.
Η ιδέα του νέου αυτού επενδυτικού σχήματος ξεκίνησε από την Oaktree, η οποία διέκρινε ότι οι τράπεζες που παραδοσιακά χρηματοδοτούσαν τις ναυτιλιακές εταιρείες, άρχισαν σιγά-σιγά να τους γυρνάνε την πλάτη, γεγονός που οδήγησε στη δημιουργία ενός «κενού» στο δανεισμό τους, όπως είχε δηλώσει τότε σχετικά ο Norton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΟΛΠ: Ξεκίνησαν οι εργασίες ανέλκυσης του ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ – Πότε θα απομακρυνθεί
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ντ. Οικονόμου: Επαναφορά για την Omicron με αγορές μεταχειρισμένων
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ξεφορτώνει ελληνικά ναυτιλιακά δάνεια στην ιαπωνική Orix η RBS