Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

Οδηγούμε τη νέα Citroen C4!

Citroen C4

Άνεση, αισθητική, χώροι, πρακτικότητα, ευκολία οδήγησης είναι τα κυριότερα πλεονεκτήματα της C4, 3ης γενιάς.

Αν μου ζητούσε κάποιος να περιγράψω με μία λέξη το νέο Citroen C4 αυτή θα ήταν: «Άνεση».

Από την πρώτη στιγμή που κάποιος μπαίνει μέσα, κάθεται στα μαλακά καθίσματα και όταν αρχίσει να κινείται, αμέσως αισθάνεται πως «πατάει» πάνω σε αφρώδες υλικό και όχι σε δρόμο με κακοτεχνίες. Η ανάρτηση του συγκεκριμένου αυτοκίνητου έχει ρυθμιστεί για να θυμίζει στον κάθε επιβάτη πως έχει μπει σε Citroen.

Είναι εντυπωσιακό το γεγονός πως δύσκολα αντιλαμβάνεται κανείς σε τι οδόστρωμα (τραχύ, με λακκούβες, με μπαλώματα, πλακόστρωτο) κινείται, καθώς ελάχιστοι κραδασμοί μεταφέρονται στην καμπίνα, χωρίς όμως να λείπει η αίσθηση ελέγχου στον οδηγό, ο οποίος μέσω του τιμονιού δέχεται την απαραίτητη πληροφορία.

Αυτή η ρύθμιση ανάρτησης είναι λογικό να δημιουργεί έντονες κλίσεις είτε κατά την επιτάχυνση-επιβράδυνση, είτε κατά το στρίψιμο, δεν είναι ενοχλητικό όμως.

Η άνεση των αυτοκίνητων της Citroen, η ενδοτικότητα της ανάρτησης και το απρόσκοπτο ταξίδι είναι μερικά από τα σημαντικότερα διαχρονικά χαρακτηριστικά της εταιρείας. Μπαίνοντας στο νέο – τρίτης γενιάς – φιλόξενο C4, γίνεται άμεσα αισθητό ότι μιλάμε για ένα άνετο αυτοκίνητο, με διαφορετικό στυλ και πανέμορφες ήρεμες καμπύλες τόσο στο απλό και λιτό εσωτερικό του όσο και στο εξωτερικό του.

To C4 έχει αλλάξει κατηγορία είναι πλέον Crossover και όχι Hatchback, το οποίο έχει μεγαλώσει σε όγκο και έχει αυξηθεί το ύψος του από το έδαφος.

Τα εμπρός φωτιστικά, τα οποία μοιάζουν να είναι προέκταση του σήματος, δίνουν έναν μοναδικό εκλεπτυσμένο χαρακτήρα, ενώ φαίνεται πως η σχεδίασή του έχει μελετηθεί και αεροδυναμικά. Στο πίσω μέρος, οι δύο εξατμίσεις σε συνδυασμό με το αεροδυναμικό βοήθημα στο τζάμι του πορτ-μπαγκάζ, προσδίδουν μια σπορ πινελιά.

Μοντέρνα σχεδίαση στο εσωτερικό, με μια μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, η οποία παρέχει τη δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με το smartphone (Apple car play, Android auto) όπου με αυτόν τον τρόπο εκμεταλλευόμαστε όλες τις εφαρμογές του κινητού (χάρτες, μουσική κ.λπ.).

Άλλη μια μικρότερη οθόνη 5,5 ιντσών βρίσκεται πίσω από τιμόνι με τις απολύτως απαραίτητες ενδείξεις, ενώ βοηθάει αρκετά και το διακριτικό head up display.

Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.2lt/130PS, προσφέρει άνεση και ευελιξία κίνησης σε όλες τις συνθήκες εντός αλλά και εκτός πόλης. Εδώ θα πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στην γαλλική εταιρία για το συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων το οποίο είναι εξαιρετικό.

Οι αλλαγές γίνονται ομαλά και αβίαστα, επιτρέποντας στον οδηγό να απολαύσει την οδήγηση χωρίς διακοπές στη ροή ισχύος, ενώ παράλληλα εξασφαλίζεται χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, διατηρώντας αντίστοιχα χαμηλά και τα επίπεδα εκπομπής ρύπων.

Μάλιστα υπάρχει η δυνατότητα αυτόματης αλλά και χειροκίνητης αλλαγής ταχυτήτων με τα χειριστήρια (paddles) πίσω από το τιμόνι.

Η επιλογή αυτή δίνει στον οδηγό την ευκαιρία να προσαρμόσει την εμπειρία οδήγησης σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, επιλέγοντας μάλιστα και μεταξύ τριών επιλογών οδήγησης (σπορ, νορμαλ, eco).

Η οδηγική εμπειρία στο σύνολό της είναι πολύ άνετη.

Έχουν ενσωματωθεί όλα τα τεχνολογικά συστήματα, όπως προσαρμοζόμενος διατηρητής ταχύτητας, διατήρηση εντός της λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, αυτόματα φώτα τεχνολογίας Citroen Led Vision τα οποία προσφέρουν ασφάλεια τη νύχτα, κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ανάλυσης, σύστημα Start/stop για μείωση της κατανάλωσης και άλλα, τα οποία πέρα από ασφάλεια, καθιστούν ξεκούραστη και ευκολότερη την οδήγηση.

Ο συνδυασμός της μαλακής ανάρτησης με την απίστευτη ηχομόνωση αλλά και τον ανεπαίσθητο ήχο του κινητήρα, ναι μεν θα αποκοιμίσουν εύκολα τους συνεπιβάτες αλλά ο οδηγός, θα κατέβει ξεκούραστος φτάνοντας στον προορισμό του.

Η εκλεπτυσμένη ποιότητα του λιτού εσωτερικού, τα άνετα καθίσματα σαν σαλόνι πολυτελούς ξενοδοχείου, η εξωτερική ανανεωμένη δυναμική σχεδίαση, η πολύ άνετη ανάρτηση, οι αυξημένες διαστάσεις και το μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος σε σχέση με της προηγούμενης γενιάς C4, ο ευρύχωρος και πλήρως εξοπλισμένος χώρος επιβατών, ο ισχυρός κινητήρας 1.2 turbo, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά τα οποία θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον του καταναλωτή που δεν ψάχνει για αυτοκίνητο επιδόσεων για να μπει σε πίστα, αλλά ένα μέσο μεταφοράς ώστε να εξυπηρετούνται άνετα οι καθημερινές του ανάγκες.

Στην ίδια πολυπληθή κατηγορία, απέναντί του βρίσκουμε: Toyota Corolla, Opel Astra, Peugeot 308, VW Golf, Ford Focus, Renault Megane, Skoda Scala.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Citroen C4 1.2 T

Κυβισμός: 1.199 cc

Ισχύς: 130 PS

Ροπή: 230 Nm

Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο: αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων

Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.360/2.032/1.525χλστ.

Μεταξόνιο: 2.670 mm

Χώρος αποσκευών: (380 – 1.250 lt) (σε διθέσια διαμόρφωση)

Βάρος: 1.278 kg

Επιτάχυνση 0-100km/h: 9,4 sec

Τελική ταχύτητα: 200 km/h

Μέση κατανάλωση δοκιμής: 7,8 lt/100km

Εκπομπές CO2: 130 gr/km

Τέλη κυκλοφορίας: 83 ευρώ

Τιμή: 33.300 ευρώ

Διαβάστε επίσης:

Δοκιμή Citroen C4: Μας κακομαθαίνετε κ. πρέσβη!

Με 28% τρέχει η αγορά αυτοκινήτου!

Αγωνιστικό Ford Ranger!