Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

GP Βρετανίας: Στο αεροδρόμιο του Σίλβερστον!

Το πρωτάθλημα της F1, συνεχίζεται στην καρδιά του καλοκαιριού με το Βρετανικό GP, 10o φετινό αγώνα

Το πρωτάθλημα της F1, συνεχίζεται στην καρδιά του καλοκαιριού με το Βρετανικό GP, 10o φετινό αγώνα.

Ο Λιούις Χάμιλτον θέλει όσο τίποτα να σταματήσει το σερί νικών της Red Bull. O ίδιος έχει να κερδίσει από το Ισπανικό GP, οι Ταύροι μετρούν 5 συνεχόμενες νίκες στους τελευταίους αγώνες. Ο Πέρεζ κέρδισε στο Μπακού ο Φερστάπεν σε Μονακό, Γαλλία, Στυρία, Αυστρία. Ο Ολλανδός μετράει 5 νίκες σε 9 αγώνες και προηγείται στη βαθμολογία με 182 βαθμούς, 32 περισσότερους από το Χάμιλτον.

Στη Mercedes έχουν ετοιμάσει μια αναβάθμιση του μονοθεσίου αεροδυναμικά και ελπίζουν ότι αυτή θα δουλέψει και θα είναι αρκετή για να μπορέσει ο Χάμιλτον να κοντράρει το Φερστάπεν. Φυσικά η μεγαλύτερη συζήτηση αυτό το τριήμερο είναι για το πως θα επιδράσει η νέα μορφή των διαδικασιών. Θα έχουμε σήμερα κατατακτήριες δοκιμές και αύριο κατατακτήριο σπριντ που θα καθορίσει τη σειρά εκκίνησης. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες.

Το φετινό θα είναι το 72ο Βρετανικό GP. Σ’ αυτή την πίστα διεξήχθη ο πρώτος αγώνας στην σύγχρονη ιστορία της F1, πίσω στις 13/5/1950. Πολυνίκης στη συγκεκριμένη πίστα είναι ο Χάμιλτον που έχει κερδίσει συνολικά 7 φορές: 2008, 2014, 2015, 2016, 2017, 2019, 2020. Εδώ έχουν επίσης κερδίσει οι Φέτελ (2009,2018), Αλόνσο (2006, 2011) και Ράικονεν (2007). Ο Φερστάπεν κέρδισε πέρυσι στο Σίλβερστον το επετειακό GP των 70 ετών. Αντίστοιχα η Ferrari είναι η πολυνίκης ομάδα με 17 νίκες στην Βρετανική πίστα.

Υπό το πρίσμα των ελαστικών

 

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΙΣΤΑΣ

O επικεφαλής της Pirelli, Μάριο Ίσολα, τόνισε: «Υπάρχουν πολλά νέα δεδομένα για τα οποία ανυπομονούμε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου στο Σίλβερστον: Πρώτα απ’ όλα η εφαρμογή του κατατακτήριου σπριντ για τον πρώτο από τους τρεις αγώνες, που θα το δούμε φέτος. Αυτό θα αλλάξει τελείως τη δυναμική και το ρυθμό του Σαββατοκύριακου και θα έχει σημαντική επίπτωση στο πως χρησιμοποιούντα τα ελαστικά. Θα είναι συναρπαστικό να παρακολουθήσει κανείς τους  διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους θα προσεγγίσουν οι ομάδες τους νέους κανονισμούς ώστε να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα. Επίσης παρουσιάζουμε την νέα δομή του πίσω ελαστικού, που δοκιμάσαμε με επιτυχία στην Αυστρία και είχε θετική απόκριση. Από μόνο του το Σίλβερστον παραμένει μια από τις μεγαλύτερες δοκιμές για τα ελαστικά μέσα στη χρονιά, χάρη στις γρήγορες στροφές του. Η διαχείριση των ελαστικών θα είναι καθοριστικής σημασίας. Ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας θα είναι ο καιρός που παραδοσιακά στη Βρετανία αυτή την εποχή έχει έντονες διακυμάνσεις.»

Διαβάστε επίσης:

Δια χειρός Τομπάζη το νέο μονοθέσιο της F1!

H νέα μορφή της F1!