Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Οικονομία

«Ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας» στον ΕΦΚΑ για τις συντάξεις

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης σε εκδήλωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών, στο ΚΠΙΣΝ, Παρασκευή 15 Απριλίου 2022. ΑΠΕ-ΜΠΕ - «Ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας» στον ΕΦΚΑ για τις συντάξεις

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης σε εκδήλωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών, στο ΚΠΙΣΝ, Παρασκευή 15 Απριλίου 2022. ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τη λειτουργία «ψηφιακού δωματίου επικοινωνίας» στον ΕΦΚΑ τους επόμενους μήνες προανήγγειλε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών από τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου (ΕΦΚΑΟΑΕΔΟΠΕΚΑ).

Πρόκειται για έναν ακόμη ψηφιακό τρόπο επικοινωνίας μεταξύ του ΕΦΚΑ και των συνταξιούχων εν αναμονή, προκειμένου με αυτόν τον τρόπο να λύνονται θέματα που έχουν να κάνουν με τις εκκρεμείς αιτήσεις συνταξιοδότησης. Οι ανακοινώσεις για την νέα εφαρμογή θα γίνουν τις πρώτες μέρες του επόμενου μήνα.

Στόχος του υπουργείου είναι όλες οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ να παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, ώστε να καταστεί περιττή μετά από λίγο καιρό η παρουσία των ασφαλισμένων στα υποκαταστήματα. Ήδη ο ΟΑΕΔ έχει ψηφιοποιήσει τις υπηρεσίες του σε ποσοστό 90%, ενώ ο ΕΦΚΑ 60%.

Στην εκδήλωση παρέστη ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος αφού συνεχάρη τις ηγεσίες των υπουργείων Εργασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, επισήμανε ότι έχει γίνει σημαντική δουλεία μέχρι σήμερα και ότι η δημόσια διοίκηση αλλάζει ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των πολιτών, επισημαίνοντας ότι το call center του υπουργείου Εργασίας βραβεύτηκε ως το καλύτερο της χρονιάς. Μάλιστα ο κ. Μητσοτάκης δεσμεύτηκε ότι η κυβέρνηση θα συνεχίσει τον εκσυγχρονισμό του κράτους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Όσον αφορά το έργο που έχει ήδη γίνει ο κ. Χατζηδάκης σημείωσε, ότι από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε το υπουργείου, ήταν εμφανές, ότι δυο ήταν τα κύρια προβλήματα: το ζήτημα των εκκρεμών συντάξεων και της εξυπηρέτησης του πολίτη. Ο Συνήγορος του Πολίτη ενημέρωσε τον υπουργό Εργασίας ότι πρόκειται για το υπουργείο με τα περισσότερα παράπονα (ΕΦΚΑ 48% των παραπόνων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, με δεύτερη την ΑΑΔΕ με 11%).

Οι δράσεις που ήδη τέθηκαν σε λειτουργία, σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη είναι:

Οι δράσεις που θα υλοποιηθούν το προσεχές διάστημα όπως ανακοίνωσε ο κ. Χατζηδάκης είναι:

Διαβάστε επίσης:

Κυριάκος Μητσοτάκης: Αλλάζουμε το κράτος χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο και όχι ως αυτοσκοπό

Κυριάκος Πιερρακάκης: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι κοινωνική πολιτική»