Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
LIFE&STYLE

Γιατί οι διάσημοι δεν βλέπουν διαφημίσεις στα social media;

Κιμ Καρντάσιαν

Ας ξεκινήσουμε με την παραδοχή ότι οι διαφημίσεις στα social media είναι κάτι το ενοχλητικό. Όλοι εκνευριζόμαστε με εκείνα τα άσχετα tweets που εμφανίζονται από το πουθενά στο timeline μας, όλους μας ενοχλούν οι διαφημίσεις του Facebook και μολονότι για την ώρα ακούγεται ενδιαφέρον, όταν στο feed του Instagram αρχίσει να κάνει την εμφάνισή του το πρώτο εμπορικό περιεχόμενο, στην πορεία σίγουρα θα θέλουμε να εξαφανιστεί διαπαντός.

Ωστόσο όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν για όλους τους χρήστες. Υπάρχουν λίγοι, εκλεκτοί και πολύτιμοι που δεν υπόκεινται στη διαρκή προβολή διαφημίσεων στο Twitter, χωρίς να πληρώνουν, έστω και μυστικά, γι’αυτό. Απόδειξη, ο ίδιος ο δημοσιογράφος του μέσου που μεταφέρει την είδηση, ο οποίος δεν διαψεύδεται από την υπηρεσία microblogging.

O Peter Kafka, δημοσιογράφος στο ReCode, διαπίστωσε ότι, με 70.000 ακόλουθους και αδιαμφισβήτητη τη διάδοση των tweet του στους κύκλους των technofreak, βρίσκεται στον κλειστό κύκλο εκείνων που δεν τους στέλνονται μηνύματα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Κι αυτό για να μην κουραστεί και φύγει, παίρνοντας μαζί του και το πιστό κοινό του. Οι πηγές του Κafka του αποκαλύπτουν ότι πράγματι, προ τριμήνου η υπηρεσία εμπλούτισε τους αλγορίθμους της με συνθήκες και παραμέτρους που εξαιρούν χρήστες από το σερβίρισμα διαφημίσεων -ανάλογα με τον αριθμό των follower που έχουν και τη διάδοση που έχουν τα μηνύματά τους ή/και άλλα κριτήρια.

Η πρακτική πάντως δεν ευχαριστεί τον ίδιο τον Kafka, ο οποίος προτείνει στον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Jack Dorsey να εξετάσει ένα διαφορετικό, και πολύ γνωστό, μοντέλο που δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε να απαλλαγεί από τις διαφημίσεις εάν πληρώσει γι’αυτό -το συνδρομητικό μοντέλο.