Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
LIFE&STYLE

Budweiser: Τέλος εποχής για τον άλλοτε βασιλιά της μπύρας!

Απίστευτο θα φανεί η παρακάτω είδηση στους φανατικούς θαυμαστές της διάσημης μπύρας Budweiser, καθώς φαίνεται πως οι μέρες που διανύει στον χώρο της αγοράς μάλλον είναι και οι τελευταίες της. Η άλλοτε αποκαλούμενος βασιλιάς της μπύρας, φαίνεται πως βιώνει σοβαρές ανακατατάξεις και διαταραχές που θα οδηγήσουν την εταιρεία της Budweiser στην τελική της κατάρρευση.

Οι προβλέψεις αυτές αν και μοιάζουν υπερβολικά δυσοίωνες για το μέλλον μιας, από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες μπύρας παγκοσμίως, είναι βασισμένες σε πολύ σημαντικά γεγονότα. Αρχικά η Budweiser ανήκει στην Αμερικάνικη εταιρεία παραγωγής μπύρας, Anheuser-Busch, έκανε πολλές προσπάθειες να ενισχύσει τα βραχυπρόθεσμα κέρδη της εταιρείας αποκτώντας άλλες εταιρείες όπως την ανταγωνιστική SABMiller αξίας 110 δις δολ.

Παρόλα αυτά οι προσπάθειες της εταιρείας για αναγέννηση δεν μπόρεσαν να ξεπεράσουν τον “σκόπελο” των προβλημάτων που είχαν προκαλέσει τα αυξανόμενα ποσοστά κατανάλωσης βαρελίσιας μπύρας και η αλλαγή της νοοτροπίας των καταναλωτών που πλέον επιλέγουν μπύρες τοπικής παραγωγής που απολαμβάνοντας μια μπύρα καλύτερης ποιότητας.

 

Την προσπάθεια να εξηγήσει τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή την “διαταραχή” της AB InBev έκανε ο καθηγητής του Business School του Πανεπιστημίου Harvard, Clay Christensen μαζί με τον συνεργάτη του, Michael Raynor, αναλύοντας τα τρία βασικά κριτήρια που θεωρούν ότι προκαλούν ανάλογες διαταραχές στις καθιερωμένες εταιρείες.

Όσον αφορά την βιομηχανία της μπύρας για παράδειγμα, για πολλά χρόνια οι μεγαλύτερες βιομηχανίες βαρελίσιας μπύρας παρέμεναν ανώνυμες καθώς υπήρχε σχετική απαγόρευση για την απευθείας πώληση της μπύρας στους καταναλωτές.

Μια ακόμη δυσχέρεια σύμφωνα με τους ειδικούς, ήταν το γεγονός ότι μέχρι το 1970 στην Αμερική το μοντέλο της διανομής της μπύρας ήταν αρκετά περιορισμένο, μειώνοντας ταυτόχρονα και τις επιλογές των καταναλωτών. Οι περισσότεροι είχαν την δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε μπύρες όπως η Bud, Pabst, Schlitz, Miller, Coors και άλλες με αποτέλεσμα ήδη το 1981 οι μπύρες αυτές να ελέγχουν το 76% της αμερικάνικης αγοράς.

Με λίγα λόγια υπήρχε μεγάλη μάζα πληθυσμού με αρκετά δύσκολη πρόσβαση στις, ποιοτικά ζυμωμένες βαρελίσιες μπύρες,καθώς η παραγωγή και η διανομή υπάκουαν σε πολύ αυστηρούς κανονισμούς.

 

 

Με την έκρηξη- ανάπτυξη της βιομηχανικής παραγωγή και τεχνολογίας αυξήθηκε και ο αριθμός του πληθυσμού που μπορούσε πλέον να διοικεί και να χρησιμοποιεί μια υπηρεσία που ιστορικά ήταν συγκεντρωμένοι κεντρικά και απομονωμένη.

Επομένως, οι λόγοι που οδήγησαν τις μεγάλες βιομηχανίες μπύρας στην σημερινή τους κατάσταση είναι πλέον κατανοητοί. Η ανάπτυξη και επιτυχία των μικρότερων και ποιοτικότερων παραγωγών μπύρας οδήγησε τις μεγάλες βιομηχανίες αυτής στο κυνήγι του κέρδους με αποτέλεσμα την μείωση της ποιότητας των προϊόντων τους.

Το μέλλον για τις βιομηχανίες μπύρας, όπως αυτή της Budeweiser προβλέπεται δυσοίωνο ειδικότερα αν συνεχίσουν να μειώνουν την ποιότητα των προϊόντων τους αποσκοπώντας στο εύκολο κέρδος, ξεχνώντας όλα τις παραμέτρους που θα έπρεπε να λάβουν υπόψιν τους.

Διαβάστε επίσης: 

http://www.mononews.gr/ta-7-simantikotera-pragmata-pou-prepi-na-xerete-simera-10/42737

http://www.mononews.gr/to-lathos-pou-ekane-mia-21chroni-ekatommirioucho/42741