Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

Jaguar I-Pace: Γαλαζοαίματο αιλουροειδές κατεβαίνει σκαλιά…

Πολλοί premium κατασκευαστές στο χώρο αυτοκινήτου, είναι της μόδας τελευταία να κατεβαίνουν τα σκαλοπάτια της κοινωνικής και οικονομικής διαστρωμάτωσης, κατασκευάζοντας αυτοκίνητα σε μικρότερες κατηγορίες, σε πιο διευρυμένες ποσοτικά μάζες, οχήματα τα οποία δεν θα διανοούνταν ανθρώπινος νους με κοινή λογική τα προηγούμενα χρόνια. Το δέλεαρ του μεγαλύτερου κέρδους και ο διαρκής ανταγωνισμός αποτελούν τεκμηριωμένες απαντήσεις γιατί συμβαίνει αυτό σήμερα.

Τελευταίο φρούτο, η Jaguar η οποία ανακοίνωσε την έναρξη της παραγωγής της ελκυστικής I-Pace (ενός compact αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου), η οποία θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο της Magna Stayr στην Αυστρία. Η εταιρία ποντάρει πολλά επάνω της, ίσως γι αυτό το λόγο περίμενε να κάνει το επίσημο λανσάρισμα τον Σεπτέμβρη στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Το ισχυρότερο μέχρι στιγμής ατού του ηλεκτρικού crossover με σήμα το αιλουροειδές είναι η άρρηκτη (στενότατη) σχεδιαστική σχέση με το πρωτότυπο που είδαμε. Η βρετανική φίρμα μάλιστα προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα, αφού υποσχέθηκε ίδια μηχανικά μέρη με το πρωτότυπο και για το αυτοκίνητο παραγωγής. Κάτι που το τήρησε τελικά στο ακέραιο.

Στα σπλάχνα του επιβιώνουν δύο ηλεκτροκινητήρες μαζί με μια μπαταρία 90 kWh, οι οποίοι αμφότεροι προσφέρουν αυτονομία 500 km. Η συνδυαστική ονομαστική ισχύς ξεπερνά για λίγο τους 400 ίππους αλλά και τα 70,9 kgm ροπής. Σε επίπεδο επιδόσεων, τα 0-100 km/h έρχονται σε 4 sec. Σημειώστε εδώ πως η μπαταρία με ταχυφορτιστή 50 KW φορτίζει σε ποσοστό 80% σε μόλις τριάντα λεπτά της ώρας.

Δεν έχουμε παρά να αναμένουμε νεότερα για εκδόσεις εξοπλισμού και τιμές, αν και θεωρείται βέβαιο πως τσιγκουνιές και συμβιβασμοί δεν είναι συνώνυμες έννοιες με το λογότυπο της Jaguar.

Μείνετε συντονισμένοι…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: BMW series 8: Ο πλανήτης επιστρέφει στη χλιδή

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι σχεδιάζει η DS για τα επόμενα χρόνια

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Rolls-Royce Phantom: Ραντεβού στο Λονδίνο