Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Τέταρτη στην Ευρώπη η Ελλάδα στις επώνυμες αλυσίδες καφέ

Τέταρτη στην Ευρώπη έρχεται η Ελλάδα σε ό,τι αφορά τους ρυθμούς ανάπτυξης των επώνυμων αλυσίδων καφέ, πίσω από τη Βρετανία, την Τουρκία και τη Ρωσία που καταλαμβάνουν τις τρεις πρώτες θέσεις της κατάταξης.

Στην πρώτη θέση της κατάταξης έρχεται η Βρετανία, μία χώρα που στο μυαλό των περισσοτέρων έχει ταυτιστεί με το τσάι. Παρ’ όλα αυτά, η Βρετανία έχει αναδειχθεί σε ηγετική δύναμη στον χώρο των επώνυμων αλυσίδων καφέ τα τελευταία χρόνια, αν και η συγκεκριμένη αγορά παρουσιάζει συνολικά θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης σε 21 από τις 25 χώρες της Ευρώπης που καλύπτει η έρευνα.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, τον Οκτώβριο υπήρχαν στην Ευρώπη 22.714 καφετέριες, δηλαδή 6,4% περισσότερες απ’ ό,τι τον προηγούμενο χρόνο.

Η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην περιοχή είναι τα Costa Coffee και ακολουθούν τα Starbucks. Ενδεικτικά, η αλυσίδα Costa Coffee πρόσθεσε στο δίκτυό της 243 καταστήματα το δωδεκάμηνο που πέρασε, φτάνοντας τα 2.755 καταστήματα, ενώ η αλυσίδα Starbucks πρόσθεσε, αντιστοίχως, 251 νέα καταστήματα, φτάνοντας τα 2.406, και αφήνοντας στην τρίτη θέση την αλυσίδα McCafé. Αξίζει να σημειωθεί, όμως, ότι μετά και το ντεμπούτο της στην Ιταλία το 2018, η αλυσίδα Starbucks θα είναι η πρώτη αλυσίδα καφέ με παρουσία και στις 25 βασικές ευρωπαϊκές αγορές.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας ερευνών Allegra Strategies, η ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς θα συνεχιστεί με σταθερό ρυθμό, με τις σημαντικότερες ευκαιρίες να παρουσιάζονται στις χώρες εκείνες όπου οι διεθνείς αλυσίδες επηρεάζουν την επέκταση εγχώριων brands.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: The Coffee Project: Οι Έλληνες που θέλουν να μυήσουν τους Ελβετούς στα μυστικά του καφέ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Starbucks: Το megastore των χιλιάδων τετραγωνικών στη Σαγκάη που εντυπωσιάζει [pics]

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σύγκρουση τραπεζών με Μαρινόπουλο: Γιατί θέλουν τα Starbucks