Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Οι Κινέζοι αγοράζουν τα παλιά πλοία Ελλήνων εφοπλιστών

Ένα ακόμα παλιό πλοίο τύπου panamax “ξεφορτώθηκε” η ναυτιλιακή Aegean Bulk, συμφερόντων του Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου, ένα μήνα μετά την πώληση του αδελφού του πλοίου.

Το χωρητικότητας 74.300 dwt Evanthia (κατασκευής 2001) πωλήθηκε σε άγνωστο αγοραστή έναντι 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, με πηγές της αγοράς που επικαλείται το TradeWinds να αναφέρουν πως το πλοίο έχει ήδη παραδοθεί στον νέο ιδιοκτήτη του και έχει μετονομαστεί σε Nan Xin 9.

Στις αρχές Νοεμβρίου η Aegean Bulk είχε πουλήσει έναντι 8,4 εκατ. δολαρίων το αδελφό του πλοίο, Hephaestus (κατασκευής 2001), που πλέον ανήκει στην κινεζική Seacon Shipping Group και έχει μετονομαστεί σε Xie Hai Fa Zhan.

Σύμφωνα με στοιχεία του TradeWinds, κινεζικές εταιρείες έχουν αγοράσει τουλάχιστον 10 παλιά πλοία ξηρού φορτίου από ελληνικές ναυτιλιακές.

Μετά την πώληση των δύο αυτών πλοίων, η Aegean Bulk διαθέτει πλέον στον στόλο της 12 πλοία, από supramax έως kamsarmax, με μέση ηλικία 7 ετών, ενώ το παλαιότερο πλοίο της είναι το Afovos (κατασκευής 2001), επίσης αδελφό πλοίο των δύο που πωλήθηκαν. Η εταιρεία δε διαθέτει πλοία κατασκευασμένα πριν το 2000, καθώς το τελευταίο, το Konstantinos A (χωρητικότητας 71.500 dwt, κατασκευής 1995) πωλήθηκε πριν από τρία περίπου χρόνια προς διάλυση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Θανάσης Μαρτίνος: Κάνει την μεγάλη έκπληξη και δίνει 105 εκατ. δολ για τρία νεότευκτα MR

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αδ. Πολέμης: Η New Shipping καβαλάει το κύμα στις διαλύσεις τάνκερ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τα μεγάλα σχέδια της Αγγελικής Φράγκου για τη Navios Containers