Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

ΡΑΕ: Αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας MyRAE τα παράπονα των καταναλωτών

ΡΑΕ: Αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας MyRAE τα παράπονα των καταναλωτών

Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ)

Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) ενδυναμώνει τους καταναλωτές δημιουργώντας την πλατφόρμα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Καταναλωτών MyRAE: https://my.rae.gr/ 

Η ΡΑΕ καλεί τους Καταναλωτές, εφεξής, να υποβάλουν τυχόν παράπονά τους για Προμηθευτές Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου και Διαχειριστές Δικτύων Διανομής, αποκλειστικά μέσω της Πλατφόρμας MyRAE: https://my.rae.gr/. Με αυτόν τον τρόπο, η ΡΑΕ εκσυγχρονίζει την επικοινωνία με τους καταναλωτές καθώς η διεκπεραίωση των παραπόνων των καταναλωτών γίνεται πιο γρήγορη και ουσιαστική.

Έχει παρατηρηθεί μια αυξανόμενη τάση υποβολής παραπόνων στο info@rae.gr, στο οποίο έχουν συσσωρευτεί περίπου 1.400 παράπονα.

Επειδή, η επεξεργασία των παραπόνων μέσω e-mail δεν είναι αυτοματοποιημένη, με στόχο την άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση των Καταναλωτών καθώς και την ουσιαστική εποπτεία των παραπόνων, η Αρχή από σήμερα θα δέχεται Παράπονα αποκλειστικά στο https://my.rae.gr/, ενώ όσοι υποβάλλουν ή έχουν υποβάλλει Παράπονα μέσω του info@rae.gr, θα δέχονται/δεχθούν email για χρήση της Πλατφόρμας MyRAE.

Χαρακτηριστικά Πλατφόρμας MyRAE

Εκτός από την υποβολή παραπόνων, οι καταναλωτές μέσω της πλατφόρμας MyRAE αποκτούν επιπλέον πρόσβαση σε διάφορες χρήσιμες υπηρεσίες όπως:

Οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πρόσβαση στη ηλεκτρονική πλατφόρμα MYRAE είτε μέσω του κεντρικού ιστότοπου της Αρχής (https://www.rae.gr/) ή και απευθείας στο https://my.rae.gr/ όπου μπορούν να δημιουργούν προσωπικό λογαριασμό.

Στατιστικά στοιχεία Πλατφόρμας MyRAE

Από τις 13/9/2021 που ξεκίνησε η πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, συνολικά 1.323 καταναλωτές έχουν ανοίξει λογαριασμό είτε προκειμένου να καταθέσουν κάποιο αίτημα παραπόνου ή για να λαμβάνουν την εξειδικευμένη ενημέρωση που επιθυμούν επί των αποφάσεων, διαβουλεύσεων και ανακοινώσεων της Αρχής.

Στην περίοδο από 13/9/2021 – 16/01/2022 κατατέθηκαν συνολικά 897 αιτήσεις προς Προμηθευτές ή Διαχειριστές ή και συνδυαστικά σε Προμηθευτή και Διαχειριστή.

1. Το 61% των αιτημάτων έχουν απαντηθεί έως σήμερα, ενώ το 25% βρίσκονται σε εκκρεμότητα και το 13% έχει απορριφθεί.

2. Τα αιτήματα κατευθύνθηκαν κατά 80% σε Προμηθευτές ενέργειας, κατά 10% σε Διαχειριστές δικτύων, ενώ ακόμα 10% ήταν αιτήματα που στάλθηκαν σε συνδυασμό Προμηθευτή και Διαχειριστή.

3. Τα αιτήματα κατευθύνθηκαν κατά 80% σε Προμηθευτές ενέργειας, κατά 10% σε Διαχειριστές δικτύων, ενώ ακόμα 10% ήταν αιτήματα που στάλθηκαν σε συνδυασμό Προμηθευτή και Διαχειριστή.

4.  Το μεγαλύτερο ποσοστό παραπόνων που έφτασε το 42% αφορά θέματα λογαριασμού και πληρωμών, ενώ το 17% αφορούσε θέματα σχετιζόμενα με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας. Το 10% των αιτημάτων σχετίζεται με την ποιότητα εξυπηρέτησης ενώ 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22% αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο.

5.  Το μεγαλύτερο ποσοστό παραπόνων που έφτασε το 42% αφορά θέματα λογαριασμού και πληρωμών, ενώ το 17% αφορούσε θέματα σχετιζόμενα με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας. Το 10% των αιτημάτων σχετίζεται με την ποιότητα εξυπηρέτησης ενώ 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22% αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο.

6.  Το μεγαλύτερο ποσοστό παραπόνων που έφτασε το 42% αφορά θέματα λογαριασμού και πληρωμών, ενώ το 17% αφορούσε θέματα σχετιζόμενα με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας. Το 10% των αιτημάτων σχετίζεται με την ποιότητα εξυπηρέτησης ενώ 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22% αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο.

Διαβάστε επίσης: