Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Ποιοι είναι οι κυρίαρχοι Έλληνες εφοπλιστές με διευρυμένο στόλο

εφοπλιστές

Από αριστερά: Γιάννης Αγγελικούσης (Angelikousis Group), Αγγελική Φράγκου (Navios Group), Γιώργος Προκοπίου (Dynacom)

Οι Έλληνες εφοπλιστές για ακόμη μια φορά έχουν καταφέρει να βρουν τον τρόπο για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν αποτελεσματικά στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει και ο κλάδος της ναυτιλίας, ως αποτέλεσμα της γενικευμένης οικονομικής κρίσης που δεν έχει αφήσει κανέναν τομέα ανεπηρέαστο.

Ο τρόπος αυτός δεν είναι άλλος από τη διεύρυνση του στόλου τους, έτσι ώστε να αποτελείται από διαφορετικούς τύπους πλοίων, κάτι που, σύμφωνα με τους εφοπλιστές, αποτελεί και το «μυστικό» στην επιτυχή αντιμετώπιση της κρίσης.

Είναι γεγονός ότι οι πιο κερδισμένοι και ταυτόχρονα πιο ασφαλείς είναι όσοι έχουν δημιουργήσει μεικτό στόλο και έτσι έχουν έκθεση σε διαφορετικές αγορές αλλά και όσοι έχουν κρατήσει τις εταιρείες τους ιδιωτικές (δηλαδή δεν τις έχουν εισάγει στο Χρηματιστήριο), κάτι που τους δίνει μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων. Από την άλλη, όσοι είχαν επικεντρωθεί για χρόνια μόνο στις μεταφορές ξηρού φορτίου – όπως ο Πέτρος Παππάς – είναι εκείνοι που ήρθαν αντιμέτωποι με τις μεγαλύτερες προκλήσεις.

Από αριστερά: Πήτερ Λιβανός (GasLog), Ντίνος Μαρτίνος (Thenamaris), Γιώργος Οικονόμου (Cardiff Group)

Ποιοι εφοπλιστές κυριαρχούν

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Marine Information System, οι παρακάτω Έλληνες εφοπλιστές είναι εκείνοι που έχουν τους μεγαλύτερους και πιο διευρυμένους στόλους.

Από αριστερά: Νίκος Τσάκος (Tsakos Group), Χάρης Βαφειάς (Όμιλος Βαφειά)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Προθεσμία μέχρι τις 15 Απριλίου δίνει στη Rickmers Maritime η HSH Nordbank

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Οικονόμου: Ετοιμάζεται για δημόσια προσφορά ύψους 2 δις δολαρίων

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Φράγκου: Ολοκληρώθηκε η πώληση μετοχών αξίας 100 εκατ. δολαρίων της Navios Partners