Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Μύκονος: Ποιοι επενδύουν στο νησί πολλά εκατομμύρια ευρώ για το καλοκαίρι

Ποιά κρίση; Ποιά οικονικά προβλήματα; Ποιό ΔΝΤ; Εδώ είναι Μύκονος, θα έπρεπε να λέει το σλόγκαν για το επικείμενο καλοκαίρι στο νησί των ανέμων! Η Μύκονος έρχεται με φόρα από τα ’90s με αέρα ανανέωσης και πρωτιάς και μοιάζει σαν να μην την άγγιξε και τόσο η οικονομική  καταστολή της χώρας μας. Tο κυκλαδίτικο νησί στρώνει χαλί και ετοιμάζεται πυρετωδώς να υποδεχθεί τα γερά πορτοφόλια Ελλήνων αλλά κυρίως ξένων τουριστών με τους Άραβες, τους Ισραηλινούς και τους Τούρκους να πρωταγωνιστούν. Η ανάπτυξη δεν είναι κάτι που προκαλεί τόσο πολύ εντύπωση αφού είναι γνωστό πως τα τελευταία 20 χρόνια η Μύκονος βρίσκεται διαρκώς σε ρυθμούς ανάπτυξης.

Το γεγονός αυτό προσελκύει όλο ένα και περισσότερους επενδυτές που μπορεί να πρέπει να βάλουν πολλά λεφτά για την επιχείρησή τους αλλά σίγουρα γνωρίζουν πολύ καλά πως η απόσβεση θα είναι γρήγορη και το κέρδος μετέπειτα πολύ μεγάλο! Έτσι στη Μύκονο συρρέουν τόσο Έλληνες όσο και ξένοι επιχειρηματίες για να αξιοποιήσουν με τον πλέον επικερδή τρόπο τα χρήματά τους.

Beach Bar- Bar- Club- Restaurant

Αν μπορούσαμε να μιλήσουμε μόνο για ένα πράγμα για το οποίο η Μύκονος είναι περισσότερο απο όλα γωστή, αυτό δεν θα ήταν άλλο απο τη νυχτερινή ζωή της! Έτσι σε αυτόν τον τομέα έχουν ξεκινήσει ήδη οι προετοιμασίες με νέα μαγαζιά να κάνουν την εμφάνισή τους. Πιο συγκεκριμένα, ένα νέο beach bar – restaurant θα ανοίξει στη μέχρι πρότινος θέση του εστιατορίου του Δαχτυλίδη, στην παραλία Λία. Η Λία βρίσκεται στο νότιο μέρος του νησιού και ξεχωρίζει για την χοντρή λευκή άμμο της αλλά και για τα σμαραγδένια νερά της.

Η νέα επιχείρηση ανήκει στον Ιταλό Μάσιμο Τσιρίλο ιδιοκτήτη του γνωστού ιταλικού εστιατορίου “Sale e Pepe” και διοργανωτή των events της  Formula 1. Ο Τσιρίλο μαζί μέ έναν ακόμη επιχειρηματία και την επίσης Ιταλίδα σχεδιάστρια μόδας Ελιζαμπέτα Φράνκι, έβαλαν βαθιλα στην τσέπη το χέρι δίνοντας 1.000.00 ευρω για την ενοικίαση και εκμετάλλευση του ακινήτου που ανήκει στην εκκλησία.

Στο νέο μαγαζί θα εργάζονται Ιταλοί σεφ και το μόνο που μένει να δούμε είναι αν θα καταφέρει να κοιτάξει στα ίσια τα αντίστοιχα μεγαθήρια του νησιού “Nammos” στη Ψαρρού και “Σκορπιό” στην Παράγκα.

Στην παραλία Καλό Λιβάδι απο την άλλη, η νέα επένδυση αφορά το άνοιγμα ενός ιαπωνικού εστιατορίου. Τη θέση του Monarch θα πάρει το Rakkan, αφού πρώτα ανακατασκευαστεί πλήρως ο χώρος, την εικόνα του οποίου επιμελείται ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας Θανάσης Κυρατσούς, ενώ executive chef θα είναι η Αυγερία Σταπάκη και τη διεύθυνση θα έχει ο Γιωργος Παπαγεωργίου.

Ώστοσο εδώ το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον επιχειρηματία Γιάννη Αναστασίου, έμπορο πετρελαιωειδών που φαίνεται να επένδυσε πολλά σε αυτό το νέο εγχείρημα. Άραγε το Rakkan, μετά το κοινό της Κηφησιάς, θα τραβήξει και το κοινό της Μυκόνου;

Όσον αφορά τα club- bar του νησιού, το ιστορικό “Caprice”, που πλέον περασε στα χέρια του Κώστα Σκαγιά και του Ηρακλή Ζησιμόπουλου, θα αλλάξει το όνομά του ενώ παράλληλα θα ανδιαμορφώθεί ο χώρος του, χωρίς ωστόσο να αλλάξειη αρχιτεκτονική δομή του. Αξίζει μάλιστα να αναφέρουμε οτι το “Caprice” είχε στο παρελθόν συμπεριληφθεί στα 10 καλυτερα bar του πλανήτη σύμφωνα με το “Newsweek”.

Οι ξένες αφίξεις

Εκτός απο τις ελληνικές επιχειρήσεις, στην Μύκονο καταφθάνουν και ξένα ονόματα απο πολύ γνωστά bar και εστιατόρια. Ακριβώς πάνω απο το “Caprice” ανοίγει με αέρα Λονδίνου το τρίτο καλύτερο VIP βρετανικό bar, το περίφημο “Charlie”, στο οποίο η ατμόσφαιρα θα αποπνέει δεκαετία του 20 και του 30 έχοντας όμως περισσότερες μοντέρνες πινελιές κατόπιν της συμβολής του αρχιτέκτονα Παύλου Νινιού.

Τα διεθνή ονόματα όμως δεν σταματούν εκεί. Πολλοί γνωστοί οίκοι μόδας, εστιατορία και bar φιλοξενούνται σε άλλους μυκονιάτικους χώρους. Μερικά απο αυτά είναι το “Bonbonniere” στην παλιά “Αίγλη”, το οποίο μεταφέρεται στην παραλία του Άι- Γιάννη, το “Budha bar” που βρίσκεται στο ξενοδοχείο “Santa Marina”, το “Ling Ling by Hakkasan”, το “Toy Room”, ένα απο τα δημοφιλέστερα club στον κόσμο με παραρτήματα στο Σεν Τροπέ, τη Νέα Υόρκη, το Παρίσι, τις Κάννες, το Ντουμπάι, αλλά και το “Moni Club”.

Επίσης, το “Ministry of Sound”, το διαχρονικό mainstream club του Λονδίνου θα εγκατασταθεί στο πρώην “Space” στη Λάκκα με νέο διαχειριστή τον ιδιοκτήτη του bar “Άστρα”, Μπάμπη Πασάογλου. Το Novikon απο την άλλη το πλέον αγαπημένο στέκι του λονδ΄νου στην καρδια του Μέιφερ για το 2012, έχει δείξει επίσης ενδιαφέρον να κατηφορίσει στη Μύκονο.

Τα καταστήματα

Εκτός απο τους χώρους διασκεδασης και εστίασης, μεγάλη ζήτηση έχουν στη Μύκονο και τα εμπορικά καταστήματα, μόνο που εδώ όταν αναφερόμαστε σε καταστήματα συνήθως εννοούμε γνωστούς οίκους, χειροποίητα είδη και γενικότερα πολύτιμα και ακριβά αντικείμενα. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει και το νέο κατάστημα με τις δημιουργίες της συζύγου του πρώην εκδότη Νίκου Λυμπέρη, Έλενα-Μακρή Λυμπέρη, οι οποίες και βρήκαν σπίτι σε έναν χώρο μόλις 50 τμ ακριβώς δίπλα από το περίφημο εστιατόριο “Hakkasan”, στην περιοχή Καλογερά η οποία και βρίσκεται μέσα στη Χώρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Λυμπέρης πρέπει να έδωσε 100.000 ευρώ για αέρα και 6.000 ευρώ ενοίκιο για το νέο αυτό κατάστημα όπου τα ρούχα και τα αξεσουάρ, που φτιάχθηκαν με παραδοσιακους τρόπους απο υφάσματα και υλικά υψηλής ποιότητας κατασκευασμένα στην Ελλάδα, θα φέρουν την ονομασία “Elena Makri Mykonos Collection”.

Εκτός απο το ζεύγος Λυμπέρη, ένα ακόμη ζευγάρι, ο Νίκος Λάσκαρης και η Τζώρτζια Ευσεβίου θα επενδύσει επίσης στο αγοραστικό κοινό της Μυκόνου. Το κτήριο όπου στεγαζόταν το υποκατάστημα της Alpha Bank, αγόρασαν με σκοπό να ανοίξουν τη μπουτίκ τους “Tserkov”, η οποία εκτός απο την Ελλάδα λειτουργεί εδώ και καιρό και στην Ζυρίχη.

Τα ξενοδοχεία

Την τιμητική τους έχουν φυσικά και οι ξενοδοχειακές μονάδες που ετοιμάζονται να ανοίξουν φέτος το καλοκαίρι τις πύλες τους. Ένα απο αυτά είναι το “Bill and Koo Coast”, του επιχειρηματία Θεοδόση Κακούτη, το οποίο θα περιλαμβάνει ξενοδοχειακή μονάδα με 17 σουίτες το κόστος της οποίας, σύμφωνα με στοιχεία, ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η διαμονή θα φτάνει περίπου τα 600 ευρώ τη βραδιά!

Απο την άλλη ο Σύρος εικαστικός Τζαμάλ Σοράτλι, γνωστός για τις πολλές διακρίσεις του κυρίως στον αραβικό κόσμο, έχει όπως όλα δείχνουν αναλάβει τη διακόσμηση και σχεδίαση δύο πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων, η μία εκ των οποίων βρίσκεται στο Καλό Λιβάδι, ενώ την ανέγερση και των δύο έχει αναλάβει η Prima group.

Για το δε ξενοδοχείο “Leto” στη Χώρα της Μυκόνου έχουν ήδη κατατεθεί στο ΤΑΙΠΕΔ προσφορές που αφορούν στην αγορά του. Μπορεί η ξενοδοχειακή αυτή επιχείρηση, την οποία και διαχειριζόταν η οικογένεια Πανταζόπουλου, να είναι σχετικά μικρή καθώς αποτελείται απο μόνο 21 δωμάτια αλλά το πολύ καλό σημείο στο οποίο βρίσκεται, που είναι πάνω στο λιμάνι, αλλά και η ιστορικότητα της, συνέβαλλαν στο να κατατεθούν 19 προσφορές και εκτόξευσαν την τιμή εκκίνησης στα 8 εκατομμύρια ευρώ.

Τέλος μπορεί πολλά ξενοδοχεία να ανοίγουν φέτος αλλά αυτό αποτέλεσε συνάμα και κίνητρο για τα περισσότερα ξενοδοχεία του νησιού ώστε να ανανεώσουν το περιβάλλον και τους χώρους τους.

Έτσι το “Καλυψώ” και το “Κοράλλι”, ιδιοκτησίες του επιχειρηματία Μάριου Δαχτυλίδη αλλά και το “Boheme” του Βαγγέλη Αδαμαντίδη έχουν ήδη πλήρως ανακαινιστεί και αποτελούν πλέον ξενοδοχεία 5 αστέρων.

Θα ευχόμασταν πραγματικά η ανάπτυξη της Μυκόνου να υπήρχε παντού στην Ελλάδα, αλλά ακόμη και μόνο εκεί είναι αρκετά ελπιδοφόρο πως σε δύσκολους καιρούς με το χρήμα να μην κινείται πολύ, να βλέπεις πως υπάρχουν ευκαιρίες, αρκεί να τις εκμεταλλευθείς σωστά.

Η Μύκονος, όπως και κάθε παραθαλάσσιο τουριστικό μέρος στη χώρα μας, ετοιμάζεται να υποδεχθεί τον κόσμο και το καλοκαίρι απο το Πάσχα και μετά. Ας ελπίσουμε πως η ανοδική πορεία της θα συνεχιστεί και θα αποτελέσει έμπνευση και για πολλούς άλλους επιχειρηματίες  ανά την Ελλάδα!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

http://www.mononews.gr/apilountai-ipa-epithesi-chiroteri-apo-afti-tis-11is-septemvriou/35562