Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Έπιασε πάτο η Ελλάδα στις online πωλήσεις!

Οι online πωλήσεις δεν αποτελούν το φόρτε του Έλληνα και αυτό είναι κάτι λίγο πολύ γνωστό, αυτό που όμως προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση είναι οτι η πλειοψηφία των ευρωπαικών χωρών κατατάσσονται σε αρκετά χαμηλό επίπεδο όσον αφορά το ηλεκτρονική εμπόριο.

Σύφωνα με τα στοιχεία του Digital Agenda Scoreboard, η ηλεκτρονική απουσία των ευρωπαικών επιχειρήσεων δεν βοηθά στο να δημιουργηθεί ένα ευγενές κλίμα ανταγωνισμού που θα ανεβάσει τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου και στη γηραιά ήπειρο.

Χαρακτηριστικό είναι πως ο μέσος κοινοτικός όρος συμμετοχλης στις online αγορές βρίσκεται στο 16,7% το οποίο και ερμηνεύεται ως εξής: λιγότερες από δύο στις δέκα επιχειρήσεις στην ΕΕ-28 χρησιμοποίησαν το κανάλι του Ίντερνετ για πωλήσεις το 2015.

Απο αυτές τις αρκετά χαμηλές πτήσεις η χώρα μας δεν θα έχει ξεφύγει και έτσι κατατάσσεται στην προτελευταία θέση με ποσοστό 6,17% και την βουλαγαρία να ακολουθεί την τεέλευταί θέση στο 5,84%η Ελλάδα βρίσκεται πολύ χαμηλότερα, με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι μόλις 6,17%, για το 2015.

Στην αντίπερα όχθη, βρίσκονται οι 11 χώρες της ευρώπης που μπόρεσαν να ξεπράσουν το χαμηλό κοινοτικό μέσο όρο μεταξύ των οποίων είναι η Ιρλανδία, όπου περισσότερες από μία στις τρεις επιχειρήσεις (32,2%) πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω του Διαδικτύου, ακολουθεί η Σουηδία, με το 26,3% των σουηδικών επιχειρήσεων να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις, ενώ από πολύ κοντά ακολουθεί η Δανία με 26%.

Γερμανία, Βέλγιο, Τσεχία, Μεγάλη Βρετανία, Κροατία, Πορτογαλία, Λιθουανία και Ολλανδία είναι οι χώρες, οι οποίες εμφάνισαν το 2015 επιδόσεις ανώτερες του μέσου όρου της ΕΕ όσον αφορά στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Tην στιγμή που ο Έλληνας ζει με 16 ευρώ την ημέρα ο Μπαλτάς ζητά 20 ευρώ είσοδο για την Ακρόπολη