Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Big Story

NewLead Victoria: Οι ναυτικοί φεύγουν «σαν τα ποντίκια» από το πλοίο

NewLead Victoria

Δώδεκα ναυτικοί έχουν εγκαταλείψει το NewLead Victoria κατά τη διάρκεια της επίσχεσής του (Φωτογραφία: TradeWinds)

Συνεχίζονται τα τεράστια προβλήματα για τη NewLead Holdings, συμφερόντων της οικογένειας Ζολώτα, καθώς 12 από τα 17 μέλη του πληρώματος του πλοίου Newlead Victoria (χωρητικότητας 75.966 dwt, κατασκευής 2002), που κρατείται από τις αρχές της Μαλαισίας εδώ και ένα μήνα για χρέη της εταιρείας, το εγκατέλειψαν εν μέσω αβεβαιότητας για το τι θα γίνει με τους οφειλόμενους μισθούς (συνολικού ύψους 330.000 δολαρίων) και το ποιος είναι υπεύθυνος για το πλοίο κατά τη διάρκεια της κράτησής του.

Συνολικά τέσσερις εταιρείες (Better Marine, Western Standard Ship Supplies, Glander Bunkering και Zhoushan Xinya) και η θυγατρική της γερμανικής τράπεζας Portigon στο Λονδίνο έχουν ζητήσει την κράτηση του πλοίου για απλήρωτα χρέη συνολικού ύψους άνω των 200.000 δολαρίων, αν και η Better Marine, που διεκδικούσε οφειλές της τάξεως των 189.000 δολαρίων, υπαναχώρησε την περασμένη εβδομάδα, με τη δικηγορική εταιρεία που την εκπροσωπεί να αναφέρει ότι οι δικηγόροι της Portigon διεκδικούν για λογαριασμό της την αποκλειστική ανάληψη της υπόθεσης.

Σε e-mail του καπετάνιου του πλοίου, που επικαλείται το TradeWinds, αναφέρεται ότι τα 12 μέλη του πληρώματος εγκατέλειψαν το πλοίο “επειδή οι ιδιοκτήτες και η Portigon μας έχουν εγκαταλείψει”, ενώ ο ίδιος υποστηρίζει πως οι επανειλημμένες προσπάθειες επικοινωνίας με την τράπεζα απέβησαν άκαρπες και πολλά μέλη του πληρώματος “έχουν πέσει σε κατάθλιψη και ψυχική αστάθεια λόγω αυτής της κατάστασης”.

Παράλληλα, η μηχανή του πλοίου φέρεται να παρουσιάζει προβληματική λειτουργία, όπως και ο μηχανισμός ανάσυρσης της άγκυρας.

Στο πλοίο παραμένουν τέσσερα μέλη πληρώματος, όμως ο καπετάνιος τονίζει πως ο αριθμός αυτός δεν επαρκεί για να καλύψει τις απαιτήσεις και είναι έτοιμος να ενημερώσει τη λιβεριανή αρχή (στην οποία είναι καταγεγραμμένο το πλοίο) και τους ασφαλιστές του πλοίου ότι αυτό δεν είναι επαρκώς στελεχωμένο.

Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax “NewLead Victoria” της NewLead είναι χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής του έτους 2002

Σημειώνεται ότι το Victoria μεταφέρει φορτίο κάρβουνου αξίας 7 εκατομμυρίων δολαρίων, για λογαριασμό της ναυλώτριας εταιρείας DBC Shipping.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η DryShips “ψαλιδίζει” τις χρεώσεις που πληρώνει σε εταιρείες συμφερόντων του Γ. Οικονόμου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιάννης Δράγνης: Επεκτείνει στρατηγικά το στόλο της ναυτιλιακής του

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κρίτων Λεντούδης: Είναι γεγονός! Εξαγόρασε τέσσερα πλοία της Hanjin